زمان اکران فیلم Downton Abbey مشخص شد

21 September 2018 - 09:00

زمان خوشحالی طرفداران مجموعه Downton Abbey فرا رسیده است. سرانجام زمان اکران فیلم Downton Abbey مشخص شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم دنباله‌ی داستان مجموعه Downton Abbey را ادامه خواهد داد و در ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ «۲۲ شهریور ۱۳۹۸» بر روی پرده سینماها می‌رود و در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ «۲۹ شهریور ۱۳۹۸» به ایالات متحده خواهد رسید.

چندی پیش، مدیر شرکت Focus Features، پیتر کوجاوسکی «Peter Kujawski» گفت:

از آنجایی که سریال به پایان رسیده است، طرفداران بیشتر از هر چیزی منتظر اتفاقات تازه خانواده کرولی هستند. ما برای پیوستن به این تیم قدیمی و درست‌کار بسیار هیجان‌ زده هستیم. این فیلم با رهبری گرث نیم «Gareth Neame» و جولین فلوس «Julian Fellowes» در سپتامبر «شهریور» بعدی بر روی پرده‌ سینماها می‌رود.

تیم بازیگران اصلی فیلم Downton Abbey متشکل از مگی اسمیت «Maggie Smith»، هیو بونه‌ویل «Hugh Bonneville»، لورا کارمایکل «Laura Carmichael»، میشل داکری «Michelle Dockery» و الیزابت مک‌گاورن «Elizabeth McGovern» است. در کنار بازیگران اصلی از دیگر بازیگران می‌توان به ایملدا استنتون «Imelda Staunton»، جرالدین جیمز «Geraldine James»، دیوید هیگ «David Haig»، تاپنس میدلتون «Tuppence Middleton»، سایمون جونز «Simon Jones»، کیت فیلیپس «Kate Phillips» و استیون کمپل مور «Stephen Campbell» اشاره کرد. متیو گود «Matthew Goode» که نقش هنری تالبوت را بازی کرد، در این فیلم حضور کوتاهی خواهد داشت.

جولین فلوس برای نوشتن فیلم‌نامه و گرث نیم و لیز تروبلیج «Liz Trubridge» به عنوان تولیدکننده، برای این فیلم بازخواهند گشت. برایان پرسیول «Brian Percival» این فیلم را کارگردانی خواهد کرد و ناجیل مارچنت «Nigel Marchant» به عنوان تهیه کننده اجرایی باز خواهد گشت.

سریال تلوزیونی Downton Abbey به نمایش زندگی خانواده‌ای به نام کرولی و خدمت‌کاران در قرن بیستم در حاشیه انگلستان می‌پردازد. این سریال در طی شش فصل توانست، ۳ بار برنده جایزه گلدن گلوب، ۱۵ بار نامزدی جایزه‌ی مجموعه‌ی پربیننده، برنده‌‌ی جایزه ویژه‌ی British Academy Film Awards یا همان BAFTA و ۶۹ بار نامزدی جشنواره‌ امی را کسب کند. این سریال رکورددار نامزدی برای یک سریال تلوزیونی غیرآمریکایی در جشنواره امی است.

کمپانی Carnival Films فیلم Downton Abbey را تولید می‌کند و کمپانی‌های Focus Features و Universal Pictures حق پخش جهانی آن را دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.