هینبرگ در حال توسعه‌ی سریالی از «ابرقهرمانان زن» مارول برای ABC است

21 September 2018 - 19:00

آلان هینبرگ (Allan Heinberg) قبل از اینکه در سال ۲۰۰۵ دستیار خالق Young Avengers «انتقام جویان جوان» باشد، پروژه‌هایی از قبیل Party of Five و Gilmore Girls را در کارنامه‌ی کاری‌اش به ثبت رساند. اما او اکنون تعدادی از ابرقهرمانانِ زن مارول را برای یک پروژه‌ی تلویزیونی به شبکه‌ی ABC می‌آورد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری Deadline شبکه‌ی ABC ساخت یک سریال بدون عنوان از مارول به هدایت هینبرگ را در دستور کار دارد. هینبرگ فیلمنامه را هم خواهد نوشت که بر روی “شخصیت‌های زن با قدرت‌های خارق‌العاده” تمرکز دارد. این گزارش همچنین اذعان دارد که این درام از شخصیت‌های کمتر شناخته شده‌ی مارول بهره خواهد برد. از این رو امکان دارد شخصیتی مثل She-Hulk که حقوق آن هنوز به NBCUniversal مرتبط است، در این مجموعه حضور داشته باشد. اما خوب شواهد حاکی از آن است که درها برای کیت بیشاپ (Kate Bishop)، نسخه‌ی خانمِ شخصیت هاوکی (Hawkeye) که هینبرگ برای «انتقام جویان جوان» خلق کرد نیز باز است. از طرفی شاید این سریال راهی ایده‌آل برای معرفی کامالا خان (Kamala Khan) به عنوان خانم مارول (Ms. Marvel) باشد. احتمالات بسیاری وجود دارد و همچنین با توجه به بسته شدن قرارداد بین دیزنی و فاکس پتانسیل حضور شخصیت‌های دیگری نیز هست.

هینبرگ همچنین فیلم‌نامه‌ی Wonder Woman «واندروومن» را نیز برای دی سی قلم زده است و فیلم‌نامه‌ای نیز برای شرکت آمازون نوشته است. بخش تلویزیونی مارول (Marvel TV) و شبکه‌ی ABC، تهیه کنندگان سریال جدید هینبرگ هستند که کاملا از دنیای سینماتیک مارول و استریم سرویس مارول جدا است. همانطور که قبلا اشاره شد استودیو مارول در حال بررسی ساخت مینی سریالی از اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) و لوکی (Loki) است اما Marvel TV به طور کاملا مستقل عمل می‌کند.

با توجه به مطالب بالا، بنظر می‌رسد این پروژه‌ی هینبرگ تا پاییز ۲۰۱۹ هم آماده نشود. همچنین احتمال پخش این سریال در سال ۲۰۲۰ نیز دور از انتظار نیست.

اما شما همراهان سینماگیمفا انتظار دیدن کدام شخصیت را در این سریال هینبرگ دارید؟ آیا ترجیح می‌دهید تا اقتباسی از «انتقام جویان جوان» را ببینید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.