سرانجام تریلر رسمی«کاپیتان مارول» منتشر شد!

21 September 2018 - 15:00

[divider][/divider]به دنبال حضور بری لارسن (Brie Larson) در برنامه‌ی Good Morning America «صبح بخیر آمریکا» و برای نخستین نگاه به فیلم بسیار مورد انتظار Captain Marvel  «کاپیتان مارول»، استودیو مارول و شرکت والت دیزنی پیکچرز اولین تریلر رسمی از این فیلم را منتشر کردند. شما همراهان سینما گیمفا می‌توانید در پایان این خبر شاهد این تریلر رسمی و البته جذاب از این ابرقهرمان جدید و نوظهور دنیای سینماتیک مارول باشید. با ما در ادامه‌ی خبر همراه باشید.

ضمن اینکه حتما می‌دانید بازیگران فیلم شامل بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش نیک فیوری (Nick Fury)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش تالوس (Talos)، لاشانا لینچ (Lashana Lynch) در نقش ماریا رامبیو (Maria Rambeau)، گما چان (Gemma Chan) در نقش مین اروا (Minn-Erva)، مک‌کنا گریس (McKenna Grace) در نقش کرول جوان (Carol) به همراه آلجنیس پرز سوتو (Algenis Perez Soto)، رانِ تمته (Rune Temte)، ، آنت بنینگ (McKenna Grace) و جود لا (Jude Law) هستند. به علاوه  جایمن هانسو (Djimon Hounsou)، لی پیس (Lee Pace) و فیل کولسون (Phil Coulson) با بازی کلارک گرک (Clark Gregg) نیز نقش‌هایشان را بازمی‌یابند.

با توجه به اینکه لارسن نقش محوری ابرقهرمان این فیلم یعنی «کاپیتان مارول» را ایفا می‌کند، فیلم به نخستین اثر دنیای سینماتیک مارول تبدیل شده است که یک نقش اول زن دارد. از سمتی دیگر «کاپیتان مارول» اولین فیلم دنیای سینماتیک مارول است که دستیار کارگردان آن هم یک خانم به همراه تیمی متشکل از آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) است. به این ترتیب، این فیلم مجموعه‌ای از نخستین‌ها را برای خودش به ارمغان آورده است که هواداران را به راحتی به سمت خودش جلب می‌کند؛ به خصوص پس از اینکه عکسی از اولین نگاه به کاپیتان مارول در اوایل این ماه منتشر شد و اکنون نیز تریلر آن در دسترس است.

اما این تریلر بسیاری از شخصیت‌های اصلی فیلم را نمایش می‌دهد. از جمله جوانی‌های نیک فیوری و فیل کولسون که با توجه به زمان وقوع «کاپیتان مارول» که در سال ۱۹۹۰ روایت می‌شود، قطعا متفاوت از آن چیزی که دیده‌ایم هستند. جدای از این، تریلر، صحنه‌های متفاوتی از شخصیت کرول دنورز (Carol Danvers) را که به زمین برگشته است و مطمئن نیست که در آن بماند یا نه، به بینندگان نشان می‌دهد. ما صحنه‌هایی از او هم در زمین و هم در فضا می‌بینیم، چرا که این فیلم انفرادی مختص اوست. اما چیزی که زیاد در تریلر به چشم نمی‌خورد، شخصیت شرور داستان و چالشی است که کاپیتان مارول با آن روبرو است که همان اسکرول‌ها (Skrulls) هستند. در تریلر صدایی از نیک فیوری را می‌شنویم که در مورد جنگ صحبت می‌کند و نگاهی کوتاه به تالوس که نژادی از اسکرول‌ها است می‌اندازیم. البته این اولین تریلر از فیلم است و نباید انتظار داشته باشیم مستقیما در عمق داستان فرو برود.

در حال حاضر، طرفداران باید به تریلر اول از «کاپیتان مارول» که عمدتا بر کرول دنورز و سفر او در طول فیلم تمرکز دارد قناعت کنند. اما با توجه به اینکه Captain Marvel قرار است در ماه مارس ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینما برود، واضح است که این تنها آغاز بازاریابی مارول استودیو برای نخستین فیلم ابرقهرمانانه‌‌اش با محوریت یک خانم است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.