آبری پلازا و برایان تری هنری برای بازی در بازسازی Child’s Play مذاکره می‌کنند

21 September 2018 - 15:30

مطابق با گزارش Collider آبری پلازا (Aubrey Plaza) و برایان تری هنری (Brian Tyree Henry)، بازیگر نامزد جایزه‌ی امی (Emmy) برای بازی در نقش‌های اصلی بازسازی Child’s Play «بازی بچگانه»، داستان کلاسیک عروسک قاتل در حال مذاکره هستند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این بازسازی محصول کمپانی مترو گلدن مایر (Metro Golden Mayer) و به کارگردانی لارس کلوبرگ (Lars Klevberg) ریشه‌های این عروسک قاتل را به کلی دگرگون خواهد کرد. در این نسخه‌ی جدید عروسک قاتل به یک قاتل سریالی تعلق نخواهد داشت بلکه عروسکی معیوب خواهد بود که کد برنامه‌اش حک می‌شود و از این رو تمام محدودیت‌هایش برای یادگیری از جمله فراگیری خشونت برداشته می‌شود.

مطابق با گزارش این منبع خبری پلازا نقش مادر را در این نسخه‌ی جدید ایفا خواهد کرد و هنری نیز به احتمال زیاد نقش کاراگاه را به تصویر خواهد کشید.

در نسخه‌ی اصلی «بازی بچگانه» که توسط دان مانچینی (Don Mancini) خلق شد، برد دوریف (Brad Dourif) نقش یک قاتل سریالی را ایفا کرد که از طلسم برای جا دادن روح خود در کالبد عروسکی استفاده کرد که تبدیل به همان چاکی (Chucky) شد که همه‌ی ما می‌شناسیم و دوستش داریم. اگرچه مانچینی و تهیه‌کننده دیوید کرشنر (David Kirschner) در حال حاضر مشغول کار برای ساخت فیلم‌های بیش‌تری از مجموعه‌ی «بازی بچگانه» و همچنین یک سریال تلویزیونی هستند و دوریف در آن‌ها همچنان صداپیشگی چاکی را بر عهده دارد، این نسخه‌ی جدید ساخته‌ی کمپانی مترو گلدن مایر محصولی رقیب محسوب خواهد شد و مانچنینی و همکارانش در آن دخیل نخواهند بود.

مجموعه‌فیلم «بازی بچگانه» به مدت سی سال در جریان است. اولین اثر از این مجموعه‌فیلم که در سال ۱۹۸۸ ساخته شد در گیشه موفق عمل کرد، در مجموع نقدهای مثبتی نصیبش شد و طرفدارانی کالت پیدا کرد. شش دنباله بر این فیلم ساخته شد که همچنان در گیشه موفق بودند اما به تدریج نقدهایی ضدونقیض و منفی دریافت کردند. اما در ادامه فیلم Curse of Chucky «نفرین چاکی» ساخته شد که به ریشه‌های وحشت مجموعه‌فیلم بازگشت و نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. آخرین قسمت از این مجموعه با نام Cult of Chucky اکتبر گذشته به صورت Blu-Ray منتشر شد. برد دوریف رکن جدایی‌ناپذیر این مجموعه‌فیلم از زمان آغاز آن بوده و صدای خود را در تمام فیلم‌های این مجموعه به عروسک قاتل قرض داده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.