رایان کوگلر تهیه کنندگی Space Jam 2 را که با درخشش لبرون جیمز همراه است برعهده دارد

21 September 2018 - 16:30

به نقل از خبرگزرای هالیوود ریپورتر، لبرون جیمز (LeBron James) رایان کوگلر (Ryan Coogler)، کارگردان فیلم‌های Black Panther (پلنگ سیاه) و عقیده (Creed) را به تیم اصلی ۲ Space Jam (هرج و مرج فضایی۲) می‌آورد. کوگلر در سمت تهیه کننده در این پروژه فعالیت خواهد کرد. انتظار می‌رود که محصول جدید برادران وارنر طی تعطیلات لیگ ان‌بی‌ای (NBA) 2019 پروژه خود را کلید خواهد زد. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالی‌ که کوگلر Space Jam2 را تهیه‌کنندگی می‌کند، ترنس نَنس (بازیگر برنامه تلویزیونی Random Acts of Flyness و کارگردان فیلم An Oversimplification of Her Beauty) کارگردان آن خواهد بود‌. ننس جایگزین جاستین لینی (Justin Lin) شده است که یکی از آن کارگردانانی بود که از همان ابتدا به این پروژه علاقه‌مند بود و قرار بود کارگردان آن باشد.

همان‌طور که قبلا هم به این موضوع اشاره شد، پادشاه جیمز ستاره‌ اصلی این فیلم خواهد بود. پس از حضور کوتاه جیمز در فیلم Trainwreck در سال ۲۰۱۶، این اولین حضور او بر روی پرده سفید سالن‌های سینما خواهد بود. جیمز در مصاحبه‌ای با اوتلت می‌گوید که عاشق نگاه کوگلر در Black Panther بود؛ وی همچنین به این نکته اشاره می‌کند که هنگامی که او در اوهایو بزرگ می‌شد هیچ ابرقهرمان سیاه پوستی وجود نداشت! جیمز با ابراز شادمانی از این‌که رایان می‌تواند ایده‌ی یک ابرقهرمان سیاه پوست را در اذهان کودکان ایجاد کند، به این همکاری افتخار می‌کند.

Space Jam (هرج و مرج فضایی) که نسخه‌ی اولیه‌ی آن مربوط به سال ۱۹۹۶ می‌شود؛ اولین بار با درخشش مایکل جردن افسانه‌ای (Micheal Jordan) همراه بود. او در آن فیلم با یکی از شخصیت‌های کارتونی کمپانی برادران وارنر، لونی تونز (Looney Tunes) در لیگ ستارگان بسکتبال بازی می‌کرد. اگرچه فیلم چندان به مزاج منتقدان خوش نیامد و مورد بی‌‌اعتنایی آنان قرار گرفت اما توانست به فروش جهانی بی‌نظیر ۲۳۰ میلیون دلاری برسد و به پرفروش ترین فیلم بسکتبالی تمام دوارن‌ها تبدیل شود.

جیمز می‌گوید:

پروژه Space Jam بسیار بزرگ‌تر از حضور من یا لونی تونز در آن است.
این فیلم واقعا فراتر از ماست. راستش دلم می‌خواهد کودکان بتوانند بفهمند و احساس کنند که چه قدرتی به آن‌ها داده شده است و متوحه شوند که چقدر می‌توانند قدرتمند باشند؛ اگر هیچ‌گاه از رویاهایشان دست نکشند. و من معتقدم رایان که پیش از این توانسته است چنین کاری را انجام دهد اکنون نیز می‌تواند آن را انجام دهد.

مطمئنا محتوای Space Jam 2 کمی به رقابت بین مایکل جردن، قهرمان شش دوره‌ی NBA و لبرون جیمز، قهرمان سه دوره‌ی NBA متمایل خواهد شد. رقابت بر سر اینکه کدام‌ یک از آن‌ها بهترین بازیکن بسکتبال تاریخ است! اگرچه هنوز هیچ جزئیاتی از چگونگی فیلم و این‌که کدام بازیگر چه نقشی را بازی خواهد کرد منتشر نشده است اما درست مانند فیلم اولی که جردن در آن حضور داشت، طرفداران این بار نیز انتظار دیدن چندین حرکت زیبا و نمایشی در فیلم را دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.