اولین تصویر منتشر شده از جسیکا لنگ در فصل جدید American Horror Story: Apocalypse

21 September 2018 - 16:00

هرگز نگو هرگز!
باوجود پافشاری‌ها بر پایان یافتن همکاری او با American Horror Story در سال ۲۰۱۵، به دنبال شروع فصل جدید این مجموعه، جسیکا لنگ (Jessica Lange) فورا به نقش پیشین و محبوبش، ملکه کانستنس بازگشت. اکنون رایان مورفی (Ryan Murphy) اولین تصویر از این بازیگر شناخته شده را بر روی یکی از صحنه‌های فیلمبرداری سریال منتشر کرد. در این عکس او در کنار سارا پولسون (Sarah Paulson) کارگردان سریال ایستاده است و در حالی‌که یک لباس گل‌دار پوشبه تن کرده است، لبخندی به پهنای صورتش بر لب دارد؛ می‌توان گفت این عکس کاملا آن چیزی نیست که طرفداران انتظارش را داشتند! شما همراهان گرامی سینماگیمفا می‌توانید تصویر مربوطه را در پایان همین خبر مشاهده فرمایید.

رایان در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:
به مناسبت ۳۰۰ هزارتایی شدن فالورهایم! این شما و این هم اولین عکس از بازگشت ملکه کانستنس… اولین و تنها خانم لنگ…دارد توسط کارگردان بااستعدادمان سارا پولسن هدایت و کارگردانی می‌شود. هر دوی آن‌ها را دوست دارم!

چندی پیش رایان مورفی، این خبر را تایید کرد که فصل جدید این مجموعه کراس‌اوری بین فصل اول، «Murder House» و فصل سوم، «Coven» خواهد بود. دو فصل مختلف با دو پایان بسیار متفاوت؛ «Murder House» ای که با رسیدن و ورود قریب‌الوقوع Antichrist پایان یافته است و «Coven» ای که با تاسیس یک مدرسه جادوگری بصورت عمومی، پایان می‌یابد. حال باید ببینیم چگونه این دو فصل با یکدیگر تلفیق خواهند شد و درنهایت چه داستانی را روایت خواهند کرد.

این مجموعه که توسط مورفی و برد فالچوک (Brad Falchuk) تهیه و ساخته شده است، و برنده جوایز معتبر بسیاری از جمله: امی، گلدن گلوب و AFI شده است، سال گذشته فصل هفتم خود را از طریق شبکه فاکس روی آنتن برد. بخش ششم این مجموعه «Roanak» نیز اخیرا موفق به کسب چهار نامزدی امی اوارد در بخش‌های مدل مو، گریم و تنظیم صدا شده است. American Horror Story در طول ۶ فصل گذشته خود، ۲۸ نامزدی در امی اوارد را تجربه کرده است که در این بین موفق به بردن ۴ تا از آن‌ها شده است. تهیه کنندگی این مجموعه بر عهده‌ی «فاکس قرن بیستم» است. این سریال در ژانویه سال ۲۰۱۷ برای دو فصل دیگر تمدید شد.

فصل جدید American Horror Story: Apocalypse هم اکنون از شبکه فاکس در حال پخش است‌.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.