میسی ویلیامز در سریال انیمیشنی جدیدی بازی می‌کند

21 September 2018 - 15:30

ستاره‌ی سریال بازی تاج و تخت، میسی ویلیامز (Maisie Williams) اخیرا به سریال انیمیشنی و علمی‌تخیلی gen:LOCK پیوسته است. بازیگران این سریال شبکه Rooster Teeth افزایش یافته و حالا برخی از بازیگران جوان را در اختیار دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه Rooster Teeth، کمپانی تولید سریال‌های انیمیشنی مانند RWBY و Red vs. Blue است که سریال انیمیشنی سه بُعدی جدیدی به نام gen:LOCK را به طرفداران سریال‌های علمی‌تخیلی عرضه می‌کند. این سریال ترکیبی از شرایط ضعیف اجتماعی با روبات‌های بزرگی است که گروهی از پایلوت‌های جوان را دنبال می‌کنند که روبات‌های مسلح در جنگ جهانی آتی را کنترل می‌کنند. اوایل تابستان امسال اعلام شد که دیوید تنانت (David Tennant) بازیگر سریال‌های Doctor Who و Jessica Jones و مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) به سریال جدید شبکه روستر پیوسته‌اند. داکوتا فانینگ (Dakota Fanning)، کویچی یامادرا (Kõichi Yamadera) و لیندسی جونز (Lindsay Jones) نیز شخصیت‌های اصلی را در این سریال بازی کرده و اولین بازیگرانی بودند که به سریال gen:LOCK پیوستند. و حالا خبر پیوستن میسی ویلیامز به این سریال منتشر شده است.

شبکه Rooster Teeth در مراسم RTX Loneon، مراسم سالانه در انگلیس، رسما اعلام کرد که ویلیامز به gen:LOCK اضافه شده است. تیزر جدیدی منتشر شد که به شخصیت خاص ویلیامز، کامی، پرداخته که هکر جوان ناشناخته‌ای است که تازه به خدمت برنامه gen:LOCK درآمده است. این تیزر، شخصیت تنانت، دکتر روفوس ولر را نشان می‌دهد که صلاحیت کامی را توصیف می‌کند و سعی دارد سرهنگ را راضی کند تا کامی را استخدام کند. گری جی هادوک (Gary G. Haddock) سازنده و شورانر این سریال با هیجان درباره حضور ویلیامز در سریال‌اش گفته:

کار کردن با ویلیامز خیلی خوب است. انرژی و شوخ طبعی او کامی را به بهترین نحو نشان می‌دهد. صفات بهتری برای توصیف بازیگری او ندارم جز اینکه میسی دقیقا همان است که من در ذهن داشتم.

در حالی که ویلیامز برای بازی در نقش آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت شناخته شده، طرفداران در آینده او را در نقش‌های متعددی خواهند دید.‌ فصل آخر سریال بازی تاج و تخت سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش می‌شود و ویلیامز در ماه ژوئیه آخرین صحنه‌های حضورش در سریال را بازی کرد. با اتمام سریال بازی تاج و تخت، او به آینده چشم دوخته و پروژه‌های ثابتی برای بازی دارد. دیگر پروژه او New Mutants است که برخلاف تاخیر در اکران‌اش، تصور می‌شود یکی از قوی‌ترین فیلم‌های مردان ایکس باشد. با در نظر گرفتن حجم کار ویلیامز، دیدن او در ژانری مانند gen:LOCK لذت‌بخش است.

سریال انیمیشنی gen:LOCK، ژانویه ۲۰۱۹ از شبکه Rooster Teeth پخش می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.