J.K. Simmons از فیلم سینمایی لیگ عدالت و نقشش می‌گوید

7 September 2016 - 23:59

جی‌کی سیمونز (JK Simmons) این روزها به شدت سرش شلوغ است. این برنده جایزه‌ی اسکار سرگرم انجام پروژه‌های مختلفی می‌باشد از همکاری مجدد با کارگران فیلم سینمایی Whiplash «شلاق» دیمین شزل (Damian Chazelle) در فیلم سینمایی La La Land«لالالند» گرفته تا حضور در فیلم سینمایی Justice League «لیگ عدالت» زک اسنایدر (Zack Snyder) در نقش جیمز گوردون. ورود سیمونز به دنیایی سینمایی دی سی هیاهوی زیادی میان هواداران به پا کرد چرا که همه از جمله ما کنجکاویم ببینیم این همراه اسبق مارول چه تاثیری بر دنیای سینمایی دی سی که هنوز در دست توسعه و ساخت است می‌گذارد. خوب باید بگوییم انتظار تأثیر عظیمی از جانب او را نداشته باشید چرا که این ستاره سینمای هالیوود درباره‌ی وسعت نقشش در گردهمایی قهرمانان دی سی حرف‌های جالبی برای گفتن دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در طی گفتگو با ET، سیمونز با خوشحالی اذعان داشت که رسماً فیلمبرداری نقشش در اولین فیلم لیگ عدالت را به پایان رسانده است. پس با به اتمام رسیدن این بخش از فیلم می‌توانیم  اطلاعات بیشتری از این که چه انتظاری باید از او و نقش مهمش در فیلم‌های کامیک های دی سی داشته باشیم کسب کنیم. در ادامه می‌توانید سخنان جی.کی. سیمونز درباره‌ی نقشش در فیلم جدید زک اسنایدر را بخوانید:

در اولین قسمت فیلم سینمایی لیگ عدالت گوردون نقش مهم و پررنگی ندارد. ما صرفاً او را به بینندگان معرفی می‌کنیم و بخشی از تعاملات او با بتمن و اکثر اعضای لیگ عدالت را نشان می‌دهیم.

برای آن‌هایی که امید داشتند شاهد حضور موثرتری از گوردون در فیلم لیگ عدالت باشند ابزار تأسف و همدردی می‌کنیم. با اینکه پتانسیل خوبی برای پلیس برتر گاتهام وجود دارد که حضور خود را در سایر فیلم‌های دی سی ثابت کند، اولین مواجهه‌ی ما با این شخصیت چندان وسیع نخواهد بود. اگر بخواهیم صادق باشیم این مسئله به خودی خود غافل گیرکننده بود چراکه هرکس دیگری هم بود فکر می‌کرد که چنین شخصیت افسانه‌ای در دنیای بتمن کار خود را در یکی از فیلم‌های فرنچایز که بستر مناسبی برای ورود او دارد آغاز خواهد کرد. بنابراین دیدن گوردون به این زودی برای هواداران می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

سیمونز همچنین حرف‌های جالبی درباره‌ی کار کردن در دو فیلم متفاوت با شرایط کاملاً متفاوت زده است که یکی از آن‌ها همانطور که اطلاع دارید لیگ عدالت و دیگری فیلم لورن اسکارفاریا (Lorene Scarfaria) به نام The Meddler است. سیمونز در مقایسه شرایط این دو فیلم گفته است:

زک[اسنایدر] یک خانواده‌ی به نوعی بزرگ و خوشحال را می‌گرداند و واضح است که محیط کاری وقتی دارید در یک فیلم بزرگ کار می‌کنید با فیلم به نسبت کوچکتری مثل The Meddler بسیار تفاوت دارد. اما در آخر این کارگردان است که جو حاکم را تعیین می‌کند. و یکی از چیزهایی که زک و لورن در آن اشتراک دارند این است که هردوی آن‌ها آدم‌های خوب، باهوش، کاربلد و سرگرم کننده‌ای هستند که باعث می‌شوند حتی ۱۲ ساعت کار کردن در روز با آن‌ها هم شما را خسته نکند.

فیلم سینمایی لیگ عدالت در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ بر روی پرده‌ها خواهد رفت. علاوه بر این فیلم‌های La La Land «لالالند» و Patriot’s Day«روز وطن پرستان» که سیمونز در هر دوی آن‌ها ایفای نقش کرده زمستان سال جاری در سینماها اکران می‌شوند.

Save

Save

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    به طور عجیبى اصلا منتظر این فیلم نیستم. مطمئناً زر لحظه آخر پشیمون مى شم و مى رم فیلم رو مى بینم اما اصولاً هر فیلمى رو به این ترجیح مى دم.