عکس‌های جدیدی از دیدار بیل هیدر و پنی‌وایزر IT: Chapter 2 منتشر شد

21 September 2018 - 17:00

دیلی‌‌میل به تازگی چندین عکس از فصل دوم IT (آن) منتشر کرد‌ه است که در آن‌ها شاهد ملاقات بیل هیدر (Bill Hader)، دارنده‌ی جایزه‌ی امی، با پنی وایزر، دلقک رقاص هستیم. هیدر که نقش بزرگسالی ریچارد توزیر را در فصل جدید IT بازی می‌کند، در مقابل یک جرثقیل قدیمی، پنی‌ وایزر را ملاقات می‌‌کند. همچنین در یکی از عکس‌ها می‌بینیم که پنی‌وایزر بیل را می‌ترساند. شما دنبال کنندگان گرامی سینماگیمفا می‌توانید عکس‌های کامل این گزارش را در پایان خبر ملاحظه فرمایید.

بازیگران اصلی فیلم فصل دوم IT، شامل هنرمندانی چون جیمز مک‌آووی (James McAvoy) در نقش بیل، جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش بورلی، بیل هدر (Bill Hader) در نقش ریچی، جی رایان (Jay Ryan) در نقش بن، جیمز رانسون (James Ransone) در نقش ادی، اندی بین (Andy Bean) در نقش استنلی اوریس، ایسایا مصطفی (Isaiah Mustafa) در نقش مایک، تیچ گرانت (Teach Grant) در نقش هنری باورز، جس ویکسلر (Jess Weixler) در نقش همسر بیل، خاویر دولان (Xavier Dolan) در نقش آدریان ملون، ویل بینبرینک (Will Beinvrink) در نقش تام روگان، و در نهایت شامل بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) در نقش پنی‌وایز دلقک می‌شود.

بازیگران جوان فصل اول IT، در فصل دوم آن نیز حضور دارند. این بازیگران عبارتند از: فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش نوجوانی ریچی، جرمی ری تایلر (Jeremy Ray Taylor) در نقش نوجوانی بن، جک دیلن گرزر (Jack Dylan Grazer) در نقش نوجوانی ادی، چوزن جیکوبز (Chosen Jacobs) در نقش نوجوانی مایک و ویات اولف (Wyatt Oleff) در نقش نوجوانی استن.

IT کار خود را در سپتامبر سال گذشته با فروش ۱۲۳٫۱ میلیون دلاری در هفته اول اکران، آغاز کرد؛ که رکورد بیشترین فروش در اولین هفته را در بین فیلم‌هایی که در ماه سپتامبر منتشر شده‌ بودند، فیلم‌هایی که در پاییز منتشر شده بودند و همچنین بین فیلم‌های ترسناک، شکست. IT با فروش ۹ میلیون دلاری خود پس از گذشت تنها یک ساعت توانست بعد از ددپول (Deadpool)، به رکورد دومین فیلم پرفروش در ساعات اولیه جدول فروش گیشه در بین فیلم‌های بزرگسال دست یابد. این فیلم در نهایت با فروشی معادل ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان، توانست عنوان پرفروش ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما در تمام ادوار را از آن خود کند. از این جهت مخاطبان زیادی منتظر دنباله‌ی این فیلم و ماجراجویی‌ دوباره‌ی پنی‌وایز هستند.

فیلم‌نامه‌ی فصل دوم IT توسط گری دابرمن (Gary Dauberman)، و براساس رمانی با همین نام و به نویسندگی استیفن کینگ (Stephen King)، نوشته شده است. همچنین اندی موشیاتی (Andy Muschietti) مجددا کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. از دیگر عوامل پشت صحنه می‌شود به چیکو وارس (Checco Varese) به عنوان مدیر فیلم‌برداری، پاول دی. آستربری (Paul D. Austerberry) به عنوان طراح تولید، جیسون بالنتین (Jason Ballantine) به عنوان تدوین‌گر، و لوئیس سکویرا (Luis Sequeira) به عنوان طراح لباس، اشاره کرد. همچنین باربارا موشیتی (Barbara Muschietti)، دن لین (Dan Lin) و روی لی (Roy Lee)، در جایگاه تهیه‌کنندگان این فیلم قرار دارند. مارتی اوینگ (Marty Ewing)، ست گراهام اسمیت (Seth Grahame Smith) و دیوید کاتزنبرگ (David Katzenberg) تولیدکنندگان اجرایی این پروژه هستند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۹۸) به روی پرده سینما برود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.