بروس گرین‌وود به جمع بازیگران فیلم Doctor Sleep می‌پیوندد

21 September 2018 - 18:30

مطابق با گزارش Deadline بروس گرین‌وود (Bruce Greenwood) به جمع بازیگران فیلم Doctor Sleep «دکتر خواب»، دنباله‌ی فیلم The Shining «درخشش» در قالب کاراکتر دکتر جان (Dr. John) می‌پیوندد. این دومین باری‌ست که گرین‌وود با کارگردان این فیلم مایک فلاناگان (Mike Flanagan) همکاری می‌کند. این دو پیش از این در فیلم Gerald’s Game «بازی جرالد» با یکدیگر همکاری کرده‌اند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

گرین‌وود به جمع دیگر بازیگران این فیلم ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، زان مک‌کلارنون (Zahn McClarnon)، کارل لامبی (Carl Lumby) و الکس اسو (Alex Essoe) ملحق می‌شود.

مایک فلاناگان مضاف بر کارگردانی، نویسندگی فیلم «دکتر خواب» را نیز بر عهده دارد. این فیلم پس از «بازی جرالد» دومین اثر اقتباسی او از آثار استفن کینگ (Stephen King) محسوب می‌شود. کمپانی برادران وارنر این فیلم را در تاریخ ۲۴ ژانویه‌ی سال ۲۰۲۰ اکران خواهد کرد. تروِر مِیسی (Trevor Macy) نیز تهیه‌کنندگی این اثر را از طریق کمپانی Vertigo Production بر عهده دارد.

رمان «دکتر خواب» که ۳۶ سال پس از «درخشش» منتشر شد داستان دنی تورنس (Danny Torrance) را در زمان بزرگسالی روایت می‌کند. او که یک سال از کودکی‌اش را در هتل اُوِرلوک (Overlook) سپری کرد هنوز از رنج روحی ناشی از ساکنان آن در عذاب به سر می‌برد. او دهه‌ها سرگردان بوده و تلاش می‌کرده تا از شر میراث پر از درماندگی، الکُلیسم و خشونت پدرش رهایی یابد. دنی نهایتا در شهر نیو همپشایر (New Hapmshire) ساکن می‌شود. او در خانه‌ی سالمندان شغلی برای خود دست‌وپا می‌کند و در آن‌جا از باقی‌مانده‌ی نیروی «درخشش» خود برای فراهم آوردن آرامش نهایی برای افراد در حال احتضار بهره می‌گیرد. او با کمک گربه‌ای که نیروی پیش‌آگاهانه دارد به «دکتر خواب» تبدیل می‌شود. دنی در ادامه در آن‌جا آبرا استون (Abra Stone) را می‌بیند. موهبت خارق‌العاده‌ی او، درخشان‌ترین تلألوئی که تاکنون دیده شده، نیروی درون دنی را بیدار می‌کند و او را به نبردی برای روح و بقای آبرا فرامی‌خواند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.