تایید ساخت نسخه بازسازی سریال Veronica Mars توسط کریستن بل

21 September 2018 - 18:00

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه راب توماس (Rob Thomas) و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر در حال کار بر روی پروژه بازسازی سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) با بازی کریستن بل (Kristen Bell) در نقش اصلی برای شبکه Hulu هستند. حال کریستن بل خودش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تایید کرده است که شخصیت ورونیکا مارس در سال ۲۰۱۹ به شبکه Hulu می‌آید و طرفداران می‌توانند تمام اپیزودهای آن را در تابستان ۲۰۱۹ مشاهده کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

درحال‌حاضر، بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر سفارش ساخت ۸ اپیزود یک ساعته را داده است. همچنین به عنوان بخشی از قرارداد، شبکه Hulu با بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر توافق کرده است که حق پخش تمامی اپیزودهای سریال و نیز فیلم اصلی Veronica Mars (ورونیکا مارس)  را نیز در اختیار آنان قرار دهد. بنابراین طرفداران می‌توانند ۳ فصل سریال اصلی و فیلمی که در سال ۲۰۱۴ از این شخصیت ساخته شد را نیز در تابستان ۲۰۱۹ در این شبکه تماشا کنند. علت کوتاه بودن نسخه بازسازی، درگیری بل در سریال کمدی The Good Place (جای خوب) شبکه NBC عنوان شده است.

موج‌شکن‌های بهاری در دریا به قتل می‌رسند و در نتیجه آن صدمات فراوانی به حیات صنعت توریسم شهر وارد می‌گردد. مارس که به وسیله والدین یکی از قربانیان برای یافتن قاتل پسرشان استخدام شده است، پس از شروع تحقیقاتش به این ۸ اپیزود پر رمز و راز قدم می‌گذارد و در این مسیر توسط نخبگان پولدار محاصره می‌گردد؛ همان‌هایی که در برابر طبقه کارگر که تنها منبع درآمدشان همین ساحل است، بیشتر به فکر خوش‌گذرانی‌های خودشان هستند.

کریستن بل علاوه‌بر بازیگر، در کنار راب توماس، دایان روجیرو-رایت (Diane Ruggiero-Wright) و دن اثریدج (Dan Etheridge) تهیه‌کننده اجرایی این پروژه می‌باشد و توماس نیز متن اولین اپیزود را به رشته تحریر درآورده است.

نسخه اصلی سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ از شبکه UPN پخش می‌شد، داستان دختری دبیرستانی به همین نام بود که در پرونده‌های پدرش به عنوان یک کاراگاه خصوصی دخالت می‌کرد و پرده از رمز و راز جنایت‌ها و عاملان آن برمی‌داشت و رفته رفته خود به کاراگاهی خصوصی تبدیل شد که اولین پرونده‌اش مربوط به قتل بهترین دوستش بود. با این حال ورونیکا پرونده‌های کوچک‌تری نیز در کنار این پرونده بزرگ داشت. این سریال قبل از توقف در ۳ فصل (۶۰ اپیزود) پخش گردید. در سال ۲۰۱۳، توماس، بل و تعداد دیگری از بازیگران نسخه اصلی با حمایت کیک‌استارتر، فیلم Veronica Mars (ورونیکا مارس) را ساختند. این فیلم در سال ۲۰۱۴ به اکران عموم درآمد و بل بار دیگر نقش ورونیکا را به عنوان یک کاراگاه خصوصی ایفا نمود.

از آنجایی که تعدادی از بازیگران مجموعه اصلی از جمله جیسون دوهرینگ (Jason Dohring)، انریکو کولانتونی (Enrico Colantoni)، پرسی داگز سوم (Percy Daggs III)، فرانسیس کاپرا (Francis Capra)، رایان هانسن (Ryan Hansen)، تدی دون (Teddy Dunn)، مایکل مونی (Michael Muhney) و تینا میجرینو (Tina Majorino) برای بازی در فیلم Veronica Mars (ورونیکا مارس) در سال ۲۰۱۳ بازگشتند، انتظار می‌رود که تعدادی از آن‌ها برای نقش‌آفرینی در بازسازی جدید نیز بازگردند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.