فیلم‌نامه سری دوم Suicide Squad آماده است

21 September 2018 - 18:00

طبق گفته‌ی یکی از نویسندگان، فیلم‌نامه سری دوم Suicide Squad (جوخه انتحاری) کامل شده است. بعد از پخش رسمی این فیلم که همانند دنیای فیلم دی‌سی Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) در سال ۲۰۱۶ بود، و دنباله‌ای برای فیلم Man of Steel (مرد فولادی) در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شد، استودیو برادران وارنر تصمیم گرفت این فرنچایز را توسعه بخشد. با اینکه این فیلم از نظر منتقدین موفق نبود اما به موفقیت مالی دست یافت و نشان داد مردم به این شخصیت‌ها علاقمند هستند‌. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو برادران وارنر تصمیم گرفته بیشتر به ساخت اسپین‌آف و آف‌شوت‌های دیگری از جوخه انتحاری بپردازد و این در حالی است که مارگو رابی در نقش هارلی کوین در بیشتر این پروژه‌ها حضور دارد. جوکر با بازی جرد لتو نیز دیگر شخصیتی است که در سری‌های آتی حضور خواهد داشت، هرچند فیلم ریشه‌شناسی جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس با بازی خواکین فینیکس ساخته می‌شود.

تاد استاشویک (Todd Stashwick)، نویسنده سری دوم جوخه انتحاری در مصاحبه با Discussing Film گفته که پیش‌نویس اولیه فیلم‌نامه تکمیل شده:

ما پیش‌نویس را تکمیل کردیم و من خیلی خوشحالم.

در حالی که وی از آشکار کردن هرگونه جزئیات مربوط به پلات یا شخصیت‌ها خودداری کرد اما اظهار داشت که این دنباله مستقیمی بر فیلم اول است و این یعنی استودیو برادران وارنر به دنبال فیلم جدیدی در قالب یک ریبوت نیست.

به جرات می‌توان گفت که بیشتر شخصیت‌های فیلم اول در سری دوم حضور دارند و این فیلم وقایع بعد از فیلم Birds of Prey با حضور هارلی کوین را نشان می‌دهد که یکی از پروژه‌های فیلم‌های دی‌سی است. شایان ذکر است که داستان اصلی متفاوت خواهد بود و این تنها پیش‌نویس اولیه فیلم‌نامه است.

گاوین اُکانور (Gavin O’Connor) کارگردان سری دوم جوخه انتحاری خواهد بود که استاشویک و دیوید بار کاتز (David Bar Katz) فیلم‌نامه آن را می‌نویسند اما هنوز مشخص نیست چه موقع فیلم‌برداری آن شروع می‌شود‌. گویا امسال پاییز برای آغاز فیلم‌برداری در نظر گرفته شده بود که غیرممکن بنظر می‌رسد مگر اینکه با همین فیلم‌نامه شروع کنند.

[line_list]

  • List item 1
  • List item 2
  • List item 3

[/line_list] منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.