عکسی از همسورث و تامپسون در لباس کاراکترهای اسپین‌آف Men in Black

21 September 2018 - 22:00

به تازگی عکسی از اسپین‌آف بدون نام مجموعه Men in Black (مردان سیاه‌پوش) منتشر شده است که کریس همسورث (Chris Hemsworth) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. این اسپین‌آف در کنار سه فیلم قبلی با هنرنمایی ویل اسمیت (Will Smith) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones)، چهارمین فیلم این مجموعه خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

شش سال از ساخت فیلم سوم مجموعه Men in Black (مردان سیاه‌پوش) می‌گذرد و اکنون پروسه تولید فیلم چهارم به شکلی جدی در حال پیگیری است. پس از نمایش فیلم سوم، اسمیت در مورد ساخت فیلم چهارم مردد بود و اعتقاد داشت که حضور در سه فیلم این مجموعه برای او کافی است. بعدا مشخص شد که کمپانی سونی قصد داشته است فیلم جدید مجموعه ۲۱ Jump Street (خیابان جامپ شماره ۲۱) را با فیلم جدید مجموعه Men in Black (مردان سیاه‌پوش) به طور مشترک بسازد! بسیاری از طرفداران در مورد نحوه ربط‌ دادن این دو سریال به ظاهر متفاوت با یکدیگر توسط کمپانی سونی گیج شده بودند و در نهایت نیز سونی این ایده را رد کرد و تصمیم به ساخت اسپین‌آفی از فرانچایز Men in Black (مردان سیاه‌پوش) گرفت. اوایل امسال بود که اعلام شد کریس همسورث در کنار پارتنرش در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) یعنی تسا تامپسون، در این فیلم حضور خواهند داشت.

حال، همسورث در اکانت شخصی‌اش در توییتر عکسی را منتشر کرده است که او را در کنار تامپسون در لباس‌های سفید و کراوات‌های مشکی نشان می‌دهد. این عکس جزئیات زیادی را از فرایند تولید این اسپین‌آف دربرندارد و فقط همسورث و تامپسون را در لباس‌هایشان و البته تعدادی خدمه در بک‌گراند عکس که تجهیزات را آماده می‌کنند، نشان می‌دهد. همسورث در زیر این پست جک معروف راگناروک یعنی revengers4life”” را هشتگ کرده است.

جزئیات اندکی در مورد طرح و داستان اسپین‌آف Men in Black (مردان سیاه‌پوش) منتشر شده است اما به هر حال داستان بار دیگر بر ماموران لندنی متمرکز است که در جریان ماجرای یک قتل می‌افتند و به دنبال آن در سراسر جهان سفر می‌کنند. با این حال تیم بازیگری در چند ماه گذشته تکمیل شده است؛ با وجود اینکه بازگشت ویل اسمیت به این فرانچایز بعید به نظر می‌رسد، حضور بازیگرانی چون لیام نیسون (Liam Neeson) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) در این پروژه قطعی شده است. اما تامپسون (Emma Thompson) نیز قرار است نقش قبلی‌اش را به عنوان مامور او (Agent O) بار دیگر ایفا کند. این اسپین‌آف را اف. گری گری (F. Gary Gray) کارگردانی خواهد کرد.

با تعیین تابستان ۲۰۱۹ به عنوان موعد انتشار اسپین‌آف Men in Black (مردان سیاه‌پوش)، کمتر از یکسال به اکران آن باقی مانده است و باید منتظر اطلاعات و تصاویر بیشتر در ماه‌های آینده در مورد آن باشیم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.