تصویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد

22 September 2018 - 09:00

چندی پیش The Daily Mail UK تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home «اسپایدرمن: دور از خانه» منتشر کرد و در آن تام هالند «Tom Holland» در کنار زندایا «Zendaya» دیده می‌شود. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

سال ۲۰۱۹، Spider-Man: Far From Home ما را به همراه مرد نیویورکی «پیتر پارکر» به سفری به دور اروپا می‌برد. تا کنون جزئیات بیشتری از خلاصه داستان این فیلم منتشر نشده است، اما ریشه‌هایی از Avengers: Infinity War و Avengers 4 را در خود دارد.

هالند چندی پیش تایید کرد که فیلم سومی هم در برنامه خود دارد. هالند با نقش پیتر پارکر در دانشکده علوم و فناوری حضور خواهد داشت و این فیلم داستان Avengers: Infinity War و Avengers 4 که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد را روایت می‌کند و هالند در هر دوی آن‌ها در نقش مرد عنکبوتی ظاهر می‌شود.

تیم بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home متشکل از تام هالند در نقش اسپایدرمن، زندایا در نقش میشل، ماریسا تومی «Marisa Tomei» در نقش خاله می‌، جی بی اسموو «J.B. Smoove» که جزئیات نقش وی هنوز مشخص نیست، نومان آکار «Numan Acar» در نقش دیمیتریو و جیک جیلنهال «Jake Gyllenhaal» که درحال مذاکره برای بازی در نقش میستریو است، با توجه به این که مایکل کیتون «Michael Keaton» برای شخصیت آدرین تومز/ The Vulture نقش‌آفرینی می‌کند.

فیلم Spider-Man: Far From Home توسط جان واتس «Jon Watts» کارگردانی خواهد شد و کریس مک‌کنا «Chris McKenna» و اریک سامرز «Erik Sommers» نویسندگان آن هستند. این فیلم در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.