مدیر عامل دیزنی: روند ساخت فیلم‌های Star Wars کندتر خواهد شد

22 September 2018 - 10:00

خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) اخیرا مصاحبه‌ای با باب ایگر (Bob Iger)، مدیر عامل کمپانی دیزنی (Disney)، داشته و طی این مصاحبه صحبت‌های زیادی درباره‌ی برنامه‌های آینده‌ی این کمپانی شده است. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، درباره‌ی روند ساخت مجموعه فیلم‌های Star Wars «جنگ ستارگان» بوده و طبق صحبت‌های ایگر، سرعت ساخت این فیلم‌ها کم‌تر خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

باب ایگر درباره‌ی این موضوع به هالیوود ریپورتر گفته:

«من زمان‌بندی ساخت پروژه‌ها را برنامه‌ریزی کردم و زمانی که در فکر گذشته بودم، فهمیدم اشتباه من ساخت فیلم‌های زیاد در مدت زمان کوتاهی بود و من این تقصیر را به گردن می‌گیرم. در آینده باید انتظار کم‌شدن سرعت ساخت پروژه‌ها را داشته باشید، اما این به معنای عدم ساخت فیلم‌ها نیست. ما الان در مرحله‌ای هستیم که باید برای پروژه‌های بعد از قسمت نهم جنگ ستارگان تصمیم‌گیری کنیم. به نظرم ما با دقت بیشتری برای زمان‌بندی ساخت فیلم‌ها برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا از اشتباهات پیش‌آمده و بار سنگین آن‌ها شانه خالی کرده باشیم.‌»

ایگر علاوه بر این گفته با وجود این‌که فیلم Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» که اکنون در حال تولید و ساخت است، و همچنین سه‌گانه‌ای که خالقان سریال Game of Thrones «بازی تاج‌وتخت» یعنی دیوید بنیاف (David Benioff) و دی.بی وایس (D.B. Weiss) آن را خواهند ساخت، در پیش‌رو هستند، اما دیگر باید با اکران هر ساله‌ی مجموعه جنگ ستارگان خداحافظی کنیم و شاهد وقفه‌ای میان انتشار آن‌ها باشیم. بیشتر این تصمیم‌ها به دلیل عدم موفقیت فیلم Solo: A Star Wars Story «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» گرفته شده که تنها بعد از چند ماه از اکران Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» راهی سینماهای جهان شد.

ایگر همچنین درباره‌ی موضوعات دیگری هم صحبت‌هایی داشته که از میان آن‌ها می‌توان به شبکه استریم جدید دیزنی، اخراج کارگردان مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» یعنی جیمز گان (James Gunn)، و حضور دیگر شخصیت‌های کمپانی مارول از جمله «مردان ایکس» (X-Men) در دنیای سینمایی مارول، اشاره کرد. ایگر گفته که مدیر عامل مارول استودیوز، یعنی کوین فایگی (Kevin Feige)، در حال برنامه‌ریزی برای ورود مردان ایکس به دنیای انتقام‌جویان (Avengers) است.

قسمت نهم جنگ ستارگان در لندن فیلم‌برداری می‌شود و جی. جی. آبرامز (J. J. Abrams) هم در سمت کارگردانی آن حضور دارد و همچنین وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه را به همراه کریس تریو (Chris Terrio) برعهده داشته است. جان ویلیامز (John Williams) هم که موسیقی همه‌ی فیلم‌های این مجموعه را از سال ۱۹۷۷ تا به امروز ساخته، برای ساخت موسیقی این فیلم بازخواهد گشت.

این پروژه توسط آبرامز، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و میشل رژوان (Michelle Rejwan) تهیه می‌شود و کالوم گرین (Callum Greene) و جیسون مک‌گاتلین (Jason McGatlin) هم در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی حضور دارند.

جنگ ستارگان: قسمت نهم در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۹۸) به روی پرده‌ی سینماهای سراسر جهان خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.