شاید هنری کویل جیمز باند بعدی باشد

22 September 2018 - 10:30

مطابق با گزارشات، هنری کویل (Henry Cavill) به عنوان جیمز باند (James Bond) بعدی در نظر گرفته شده است. در سال ۲۰۱۱ کویل نقش پرخواهان کمپانی برادران وارنر یعنی سوپرمن (Superman) را به‌دست آورد اما حرفه‌اش در مسیر ابرقهرمانی مطابق با برنامه‌ها پیش نرفته است. پس از تنها سه حضور در قالب سوپرمن گزارش شده که کویل آماده است تا از این نقش کناره‌گیری کند. این حرف‌وحدیث‌ها همزمان با انتخاب او در نقش اصلی سریال لایو-اکشن The Witcher محصول نت‌فلیکس به راه افتاده است. در حالی که شاید او با این نقش به یک فرنچایز تلویزیونی رسیده باشد به نظر می‌رسد که نمونه‌ی مشابهی بر پرده‌ی نقره‌ای در انتظار اوست. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

یکی از نقش‌هایی بالقوه‌ای که بسیار به عنوان کاراکتر بعدی کویل از آن حرف زده می‌شود کاراکتر جیمز باند است. دنیل کریگ (Daniel Craig) در حال حاضر این نقش را برای کمپانی‌های ای‌اوان (Eon) و مترو گلدن مایر (Metro Golden Mayer) بازی می‌کند اما قرار است که فیلم Bond 25 «باند ۲۵» آخرین حضور او در قالب این کاراکتر باشد. این استودیوها در نهایت نیاز دارند تا شخصی را جایگزین او کنند و شایعه‌ای جدید حاکی از آن است که آن‌ها همین حالا هنری کویل را برای این منظور در نظر دارند.

سایت شایعه‌محور Crazy Days and Nights هفته‌ی گذشته شایعه‌ای را به اشتراک گذاشت مبنی بر این‌که یک استودیو به دنبال انتخاب یک ابرقهرمان سابق برای جایگزینی در یک مجموعه‌فیلم دیرپا است. امروز این سایت فاش کرد که آن شایعه‌ی مرموز درباره‌ی این بوده که کویل برای ایفای نقش جیمز باند در نظر گرفته شده است. این گزارش در این مرحله هنوز یک شایعه است اما همان سایتی آن را منتشر کرده که شایعه‌ی انتخاب تام کروز (Tom Cruise) به عنوان Green Lantern را به راه انداخت. از آن‌جایی که هنوز سندیت این شایعه مشخص نیست بهتر است که میزانی از بدبینی را در قبال اعتبار آن حفظ کرد.

کویل بسیاری از ویژگی‌های نمونه‌وار کاراکتر باند را داراست؛ او زمانی که برای اولین بار در قالب این کاراکتر ظاهر شود در اواخر دهه‌ی سی سالگی‌اش خواهد بود خصوصا که اکنون اکران «باند ۲۵» تا سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. از لحاظ ظاهر بسیار مناسب نقش است و عملا با فیلم Man From U.N.C.L.E برای نقش باند تست داده است. با اوج‌گیری احتمالی قدرت ستارگی‌اش با سریال The Witcher و نیز حضوری درخشان در فیلم Mission Impossible – Fallout کویل تمام آن‌چه که برای کاراکتر جیمز باند به دنبال آن هستند را داراست.

اکنون اگرچه شاید کمپانی‌های ای‌اوان و مترو گلدن مایر خواهان کویل برای حضور در قالب جیمز باند باشند اما بعید است که در حال حاضر آن‌ها تا این اندازه به آینده‌ی دور مجموعه‌فیلم «جیمز باند» نگاه کنند. آن‌ها در حال حاضر نیاز دارند تا فیلم «باند ۲۵» را بسازند، این فیلم نهایی دنیل کریگ در قالب باند را اکران کنند و مطمئن شوند که طرفداران از این اثر راضی خواهند بود و سپس درباره‌ی آن‌چه که پس از آن رخ خواهد داد نگران باشند. اگر کویل مأمور ۰۰۷ بعدی باشد عالی‌ست. او حتی پس از کسب تجربه با فیلم Fallout باور دارد که آمادگی بیش‌تری برای ایفای این نقش دارد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.