کریس ایوانز در اقتباس کمپانی اپل از رمان Defending Jacob بازی می‌کند

22 September 2018 - 12:28

مطابق با گزارش Deadline، اقتباس کمپانی اپل (Apple) از رمان Defending Jacob نوشته‌ی ویلیام لاندی (William Landay) به فرمت یک سریال تلویزیونی هشت‌قسمته خواهد بود و شخص کاپیتان آمریکا (Captain America) یعنی کریس ایوانز (Chris Evans) در آن بازی خواهد کرد. او تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز بر عهده دارد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

رمان Defending Jacob که در سال ۲۰۱۲ توسط انتشاراتی Random House به بازار عرضه شد، تریلری گیرا و شخصیت‌محور توصیف شده است. کتاب داستان پدری را روایت می‌کند که با اتهاماتی مبنی بر قاتل بودن پسر ۱۴ ساله‌اش دست به گریبان است.

این سریال که فیلمنامه‌ی اقتباسی آن به قلم مارک بومباک (Mark Bomback) نوشته شده، توسط کمپانی پارامونت (Paramount) تهیه خواهد شد. مورتن تیلدام (Mortem Tildum) سازنده‌ی فیلم The Imitation Game «بازی تقلید» کارگردانی این سریال و نیز تهیه‌کنندگی اجرایی آن را به همراه ایوانز بر عهده دارد.

کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۲ قصد داشت تا اقتباسی سینمایی را از این اثر عرضه کند اما این اتفاق هرگز روی نداد.

ایوانز تابستان آینده در فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» دیده خواهد شد. این فیلم احتمالا آخرین حضور او در قالب کاپیتان آمریکا خواهد بود. او همچین برای حضور در فیلم The Devil All the Time «همیشه شیطان» در کنار تام هالند (Tom Holland) قرارداد امضا کرده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.