سریال Snowfall برای فصل سوم تمدید شد

22 September 2018 - 13:00

طبق گزارش سایت خبری ورایتی، یک روز قبل از پخش قسمت پایانی فصل دوم سریال Snowfall، شبکه FX اعلام کرد درام جنایی Snowfall برای فصل سوم تمدید شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل جدید سریال، همه سخت برای رسیدن به هدف خود، یعنی پول، قدرت و نفوذ تلاش می‌کنند و ما شاهد لس‌آنجلس در سال ۱۹۸۴ هستیم. فرانکلین (دامسون ادریس) موفقیت را تجربه می‌کند و تدی (کارتر هادسون) می‌فهمد کار سرمایه‌گذاری روی مواد از طریق منابع غیرمنتظره آسیب‌پذیر است و گاستاوو و لوسیا که توی کار مواد هستند، کراک پیدا می‌کنند و سعی دارند از آن استفاده کنند.

اریک اسکریر (Eric Schrier) مدیر برنامه‌ریزی اورجینال FX اظهار داشته:

خوشحالیم تعداد مخاطبین و رضایت منتقدین از فصل دوم سریال افزایش یافت. تیم سازنده سریال کارشان را به خوبی انجام دادند و به فصل سه خیلی امیدواریم.

جان سینگلتون (John Singleton) و اریک آمادیو (Eric Amadio) و دیو آندرون (Dave Andron) سازندگان سریال هستند و در کنار توماس اسکلام (Thomas Schlamme)، مایکل لندن (Michael London) و تروور انگلسون (Trevor Engelson) تهیه‌کنندگان سریال نیز هستند. آندرون بعنوان شورانر فعالیت می‌کند.

قسمت آخر فصل دوم این سریال را جان سینگلتون کارگردانی کرده که پنجشنبه گذشته روی آنتن شبکه FX رفت و مابقی قسمت‌ها نیز در سایت شبکه موجود هستند و فصل سوم سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.