آنتونی کرو-لگسی به سریال Godfather of Harlem پیوست

22 September 2018 - 13:30

طبق گزارش ددلاین، آنتونی کرو-لگسی (Antoinette Crowe-Legacy) تازه وارد، برای بازی در نقش اصلی درام جنایی Godfather of Harlem شبکه Epix قرارداد امضا کرده تا در کنار بازیگر برنده اسکار، فارست ویتیکر (Forest Whitaker) قرار گیرد. وینسنت دونوفریو (Vincent D’Onofrio) و ایلفنش هادرا (Ilfenesh Hadera) نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کرو-لگسی نقش الیز را بازی می‌کند که دختر چندملیتی بامپی با سوء‌سابقه مصرف مواد است. الیز از بی‌توجهی پدرش رنج می‌برد و این نقطه ضعف اوست. بامپی دختر الیز، مارگارت، را مثل دخترش بزرگ می‌کند اما یک روز الیز می‌آید تا دخترش را با خودش ببرد و زندگی جدیدی که همیشه آرزویش را داشته، شروع کند.

سریال Godfather of Harlem، داستان رئیس جنایت‌کاری به اسم بامپی جانسون (با هنرمندی ویتیکر) است که اوایل دهه ۶۰ بعد از ۱۰ سال زندانی بودن برمی‌گردد تا محله‌ای که در آن حکمفرمایی می‌کرده را پیدا کند. حالا که خیابان‌های آن محله را گروه ایتالیایی کنترل می‌کنند او دست به جنایت جدیدی با خانواده Genovese می‌زند تا دوباره کنترل را به دست گیرد. در طول این جنگ خشونت‌آمیز، با مالکوم ایکس دوست می‌شود. این سریال بصورت سقوط دنیای زیرزمینی جنایت و جنبش حقوق مدنی در طول یکی از زمان‌های پر آشوب در تاریخ آمریکا توصیف شده است.

ویتیکر به همراه نیا یانگ بانگووی (Nia Yang Bongiovi)، جیمز آچسون (James Acheson) و مارکوان اسمیت (Markuann Smith) و نویسندگان مجموعه کریس برانکاتو (Chris Brancato)و پل اکستین (Paul Eckstein) تولید اجرایی فیلم را برعهده دارد.

سریال Godfather of Harlem اولین سریالی است که ویتیکر بعد از اسپین‌آف Suspect Behavior در سال ۲۰۱۱ در آن نقش ثابت دارد. او برای بازی در نقش اصلی The Last King of Scotland اسکار گرفت و در سریال Empire شبکه Fox نقش خود را مجددا ایفا کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.