سری سوم Kingsman اواخر سال ۲۰۱۹ اکران می‌گردد

22 September 2018 - 16:30

سال گذشته فیلم Kingsman: The Golden Circle راهی سینماها شد و نتوانست به اندازه فیلم اول موفق ظاهر شود. اما این نمی‌تواند جلوی ساخت این فرنچایز را بگیرد.‌ گزارش جدید حاکی از این است که سری سوم Kingsman نه تنها در حال ساخت است بلکه سال آینده روی پرده نقره‌ای می‌رود. هرچند گفته می‌شود فیلم‌برداری آن هنوز شروع نشده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت خبری Exhibitor Relations اولین منبعی بود که در توییتر خود این خبر را منتشر کرد. سپس IGN خبر بازگشت میتو وان (Matthew Vaughn) برای نوشتن و کارگردانی سری سوم، را تایید کرد. این در حالی است که کمپانی قرن ۲۰ فاکس هنوز بیانیه رسمی منتشر نکرده است. سری اول Kingsman براساس کتاب کمیک The Secret Service نوشته‌ی مارک میلار و دیو گیبونز بود. میلار و وان قبلا در دو فیلم **Kick-A با هم همکاری داشتند.

در پایان فیلم Kingsman: The Golden Circle، اگزی با شاهزاده سوئد، هری، ازدواج کرد و تکیلا به Kingsman پیوست. هنوز مشخص نیست این سه نفر به دنباله فیلم برمی‌گردند یا نه.

حتی اگر سری سوم Kingsman هشتم نوامبر ۲۰۱۹ اکران شود، پیشنهاد می‌شود این دنباله سریع‌تر کار تولید را پیش ببرد. شاید فیلم‌برداری کار امسال شروع شود اما احتمال موکول شدن آن به اوایل سال ۲۰۱۹ بیشتر است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.