ملیسا جون هارت و شان آستین در سریال کمدی No Good Nick محصول نت‌فلیکس بازی می‌کنند

22 September 2018 - 18:07

نت فلیکس اعلام کرده که ساخت یک سیت‌کام خانوادگی به نام No Good Nick را سفارش داده است. این سریال کمدی ۲۰ قسمت دارد و ملیسا جون هارت (Melissa Joan Hart) و شان آستین (Sean Astin) در آن بازی می‌کنند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

ملیسا کاب (Melissa Cobb) معاون بخش کودکان و خانواده‌ی نت‌فلیکس گفته:

ملیسا جون هارت و شان آستین محبوب میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان هستند و ما مشعوفیم که آن‌ها را برای اولین بار در قالب پدر و مادر در کنار یکدیگر قرار می‌دهیم. امیدواریم که با ساخت مجموعه‌ی No Good Nick بتوانیم کودکان و خانواده‌ها را سرگرم کنیم.

سریال No Good Nick داستان لیز (هارت) یک مادر شاغل حادرقابت‌جو و اد (آستین) پدری دوست‌داشتنی و بانمک را روایت می‌کند. این دو دختری ۱۳ ساله به نام نیکول (Nicole) ملقب به نیک (Nick) را به فرزندخواندگی می‌پذیرند اما نمی‌دانند که او یک بزه‌کار خیابانی است. مضاف بر هارت و آستین سیِنا آگودانگ (Siena Agudong) نیز در این سریال حضور دارد و نقش کاراکتر شرور نیک را بازی می‌کند.

دیوید اچ. استاین‌برگ (David H. Steinberg) و کیتگی کوگان (Keetgi Kogan) خالقین و تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. اندی فیکمن (Andy Fiekman) نیز کارگردانی این سریال را بر عهده دارد.

هارت بیش‌تر برای نقش خود در سریال کمدی Sabrina the Teenage Witch «سابرینا جادوگر نوجوان» شناخته می‌شود. نت‌فلیکس اخیرا اقتباسی از این سریال با نام The Chilling Adventures of Sabrina ساخته که به کلی با نسخه‌ی هارت متفاوت است و سریالی سیاه‌تر و ماوراالطبیعه‌تر خواهد بود. این سریال در تاریخ ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.

آستین بیش‌تر برای نقش‌هایش در آثاری نظیر The Goonies محصول سال ۱۹۸۵ و سه‌گانه‌ی The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» شناخته می‌شود. او اخیرا در فصل دوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب‌تر» در نقش باب نیوبای (Bob Newby) ظاهر شده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

Comments are closed.