اندرو کاسبی خبر ساخت سریال Diablo توسط نتفلیکس را تایید کرد

22 September 2018 - 23:00

اندرو کاسبی (Andrew Cosby)، نویسنده‌ی فیلم به یادماندنی  و خاطره انگیز Hellboy (پسر جهنمی) دیروز در صفحه‌ی شخصی توییتر خود اعلام کرد که او فیلمنامه‌ی سریال بعدی نتفلیکس که براساس بازی‌ ویدویی «دیابلو» (Diablo) است را، خواهد نوشت. در حالی‌که ساخت این سریال توسط نتفلیکس در هاله‌ای از ابهام به سر می‌بُرد و حتی با وجود اظهار نظرهای خودِ کاسبی که می‌گفت این پروژه مطمئنا در رده سنی بزرگسال پخش خواهد شد، همچنان در مرحله‌ی اما و اگر قرار داشت؛ اکنون کاسبی با انتشار توییت اخیر خود رسما ساخت سریال توسط نتفلیکس و همچنین حضورش در بین عوامل تولید این پروژه را مورد تایید قرار داد. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

او در توییت خود نوشته است:

فکر می‌کنم دیگر می‌توانم این خبر را تایید کنم که در مراحل پایانی مذاکره با نتفلکیس و اکتیویژن برای حضور در انیمیشن سریالی «دیابلو» به عنوان نویسنده و شورانر این مجموعه هستم. این خیلی هیجان‌انگیز است و من امیدوارم تمام این‌ کارها در نهایت نتیجه داشته باشد.

بیش از یکه دهه است که شایعاتی در رابطه با ساخت فیلم «دیابلو» دست به دست می‌شود، اگرچه این فقط بخشی از شایعات و اخبار دروغینی است که همیشه درمورد آن گفته می‌شد، اما می‌توان گفت پرتکرار ترین شایعه‌‌ای که تاکنون راجع به «دیابلو» وجود داشته است، همین شایعه ساخت فیلم آن بوده است. این سری ویدیوی که ترکیبی از هک اند اسلش و نقش آفرینی سنتی بود، اولین بار در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در آن سری شما نقش یک قهرمان قرون وسطاییِ تنها را بازی می‌کردید که در تلاش بود تا از شر دنیای دیابلو (خدای وحشت) خلاص شود. جدید ترین سری منتشر شده‌ی این بازی یعنی «دیابلو ۳» که در سال ۲۰۱۲ انتشار یافت، یک بسته الحاقی به نام «The Darkening of Tristram» به همراه داشت که به مناسب بیستمین سالگرد این بازی در اوایل سال گذشته از آن رونمایی شد.

ساخت فیلم‌هایی که براساس بازی‌های ویدیویی هستند همیشه یک ریسک بزرگ است، اما بنظر می‌رسد اگر جلوه‌های بصری باشکوه و تنظیمات فوق‌العاده و شگفت انگیز «دیابلو» در دست آدم‌هایی کاربلد قرار گیرد، می‌توان به فیلم یا سریالی که براساس آن ساخته خواهد شد، امیدوار بود‌. و همینطور بیایید امیدوار باشیم که چیزی که کاتسبی از آن صحبت کرد، ادامه‌های همان شایعات طولانی و خسته‌کننده‌ای که همیشه راجع به «دیابلو» وجود داشته است، نخواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.