تصاویر و ویدئو جدیدی از جوکر منتشر شد

23 September 2018 - 21:02

انتشار تصاویر و فیلم از لوکیشن فیلم‌برداری فیلم اختصاصی جوکر با بازی واکین فینیکس ادامه داشته و این بار پرنس دلقک جنایت‌کار را در نیویورک می‌بینیم. با در نظر گرفتن اینکه خیلی چیزها در فرنچایز دنیای دی‌سی قطعی بوده، وقتی برادران وارنر و دی‌سی اعلام کردند می‌خواهند فیلم اختصاصی جوکر را مستقل از جوکر با بازی جرد لتو بسازند، طرفداران شک کردند. جوکر با بازی لتو خیلی با استقبال طرفداران مواجه نشده،  بنابراین چرا تلاش بیهوده برای به تصویر کشیدن این تبهکار و سردرگم کردن علاقمندان به سینما؟ در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بکارگیری تاد فیلیپس، کسی که برای کارگردانی سه‌گانه The Hangover شناخته شده، برای ساخت این فیلم، نگرانی طرفداران را برطرف کرده اما شک و گمان‌ها درباره کیفیت احتمالی فیلم با اضافه شدن واکین فینیکسِ نامزد اسکار خاتمه یافت‌. فینیکس بعد از قبول این نقش اعلام کرد که قبلا شک داشته بتواند در فیلمی براساس کتاب کمیک بازی کند اما شخصیت جوکر به تنهایی توانسته نظر او را جلب کند. این هفته شبکه‌های مجازی مملو از تصاویر رسمی منتشر شده از لوکیشن فیلم‌برداری شدند. حالا که فیلم جوکر در چندین لوکیشن در نیویورک سیتی در حال فیلم‌برداری است، تصاویر زیادی بصورت آنلاین منتشر شده‌اند. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تصاویر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

فینیکس ششمین بازیگر جوکر خواهد بود. سزار رومرو (Cesar Romero) اولین بار در فیلم بتمن در سال ۱۹۶۶ در نقش جوکر ظاهر شد و به دنبال آن، آدام وست (Adam West) در سریال تلویزیونی بازی کرد، هرچند جوکر احمقانه‌تر از همیشه بنظر رسید. جک نیکلسون (Jack Nicholson) نقش جوکر را در فیلم بتمن در سال ۱۹۸۹ بازی کرد و هیث لجر (Heath Ledger) برای بازی در نقش این تبهکار در فیلم شوالیه تاریکی به کارگردانی کریستوفر نولان در سال ۲۰۰۸ برنده اسکار شد. اخیرا کامرون مونان (Cameron Monaghan) در سریال گاتهام شبکه FOX این نقش را بازی می‌کند.

این بازیگران استانداردهای متعددی برای فینیکس باقی گذاشته‌اند اما او جوکری را بازی خواهد کرد که تاکنون روی پرده نقره‌ای دیده نشده است. فیلم‌برداری لوکیشن‌های نیویورک ادامه دارد و طرفداران منتظر تصاویر بیشتری از این روانی مشهور باشند. همزمان با انتشار تصاویر، ویدئو جدیدی از صحنه فیلم‌برداری منتشر گردیده، که می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.