امکان تبدیل فیلم Prince of Darkness به سریالی تلویزیونی

23 September 2018 - 21:00

آیا تاکنون آرزو کرده بودید که کاش فیلم Prince of Darkness (شاهزاده تاریکی) به کارگردانی جان کارپنتر (John Carpenter) به سریالی تلویزیونی تبدیل می‌شد؟ اگر چنین بوده است باید بگوییم که با توجه به مصاحبه‌ای که اخیرا جان داشته است، این رویا ممکن است به زودی به واقعیت تبدیل شود! با سینماگیمفا همراه باشید.

کارپنتر در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت Consequence of Sound داشته، در مورد مذاکراتش با سرویس ‌استریم Shudder عنوان کرده است:

ما با آن‌ها در مورد این موضوع صحبت کرده‌ایم و ممکن است که سریال را برایشان بسازیم. شما در مورد سریال تلویزیونی Prince of Darkness (شاهزاده تاریکی) چه فکر می‌کنید؟!!

هنگامی که در مورد جزئیات و ایده این پروژه سوال شد، جان تنها پاسخ داد:

خب، نمی‌دانم! و نمی خواهم که به شما بگویم!

فیلم اصلی که محصول سال ۱۹۸۷ است بر کلیسای متروکه‌ای متمرکز است که سیلندری در آن وجود دارد که قابلیت نابود کردن جهان را دارد. کشیشی – با بازی دونالد پلیسنس Donald Pleasence – که در حال چرخ‌زدن در زیرزمین کلیسا است، استوانه‌ی بزرگی سرشار از مایعی خاص را با ذوق و لبخند پیدا می‌کند. او سراسیمه محققین و دانشمندان عالی‌رتبه را از یافته خود باخبر می‌کند و ایشان در نهایت درمی‌یابند که این مایع عجیب و غریب حاوی اسانسی شیطانی است؛ اینجاست که خنده رخت می‌بندد و برخی از دانشگاهیان به زامبیانی آدم‌کش بدل می‌شوند! در ادامه نیز دانشجویی به نام کلی (Kelly) – با بازی سوزان بلانچارد Susan Blanchard – که با مقدار زیادی از این مایع تماس پیدا می‌کند، شخصیت شیطان را به خود می‌گیرد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.