امیلی آلین لیند به جمع بازیگران فیلم Doctor Sleep پیوست

23 September 2018 - 23:00

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، امیلی آلین لیند (Emily Alyn Lind) به جمع بازیگران پروژه در حال ساخت کمپانی برادران وارنر یعنی Doctor Sleep پیوست؛ فیلمی اقتباسی از رمان استیون کینگ (Stephen King) که دنباله‌ای است بر فیلم درخشان The Shining (درخشش). با سینماگیمفا همراه باشید.

لیند در این فیلم نقش اسنیک‌بایت‌ اندی (Snakebite Andi) را ایفا می‌کند که یکی از اعضای گروه True Knot است. در رمان Doctor Sleep، اندی یک قربانی تجاوز جنسی بود که همین مسئله او را از تمامی مردان متنفر کرده بود. او یک تتوی مار بر بدن و توانایی خواباندن مردم از طریق تلقین را دارد.

Doctor Sleep‌ قرار است توسط مایک فلاناگان (Mike Flanagan) نوشته و کارگردانی شود و این دومین پروژه اقتباسی مایک از رمان‌های کینگ پس از فیلم Gerald’s Game (بازی جرالد) خواهد بود. کمپانی برادران وارنر فیلم را در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) منتشر خواهد کرد. دستیار تهیه‌کننده مایک در این فیلم ترور مکی (Trevor Macy) است که قرار است به همراه جان برگ (Jon Berg) برای Vertigo Entertainment دست به تولید بزنند.

دیگر بازیگران Doctor Sleep عبارتند از: ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) در نقش بزرگسالی دنی تورنس (Danny Torrance)، کارل لامبلی (Carl Lumbly) در نقش دیک هلورن (Dick Hallorann)، کایلی کوران (Kyliegh Curran) در نقش آبرا استون (Abra Stone)، بروس گرینوود (Bruce Greenwood) در نقش دکتر جان دالتون (John Dalton)، الکس اسوعه (Alex Essoe) در نقش وندی تورنس (Wendy Torrance)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) در نقش Rose the Hat و زان مک‌کلارنن (Zahn McClarnon) در نقش Crow Daddy.

Doctor Sleep‌ فردی بالغ به نام دنی تورنس را از رمان اصلی دنبال می‌کند و ساکنان وحشت‌زده‌ی هتلی را به تصویر می‌کشد که وی یک سال مخوف از کودکی‌اش را در آن جا گذرانده بوده است. دن که سالها بود از پدر شراب‌خوار و خشن خود ناامید شده بود، نهایتا در شهری به نام Hampshire ساکن شد و انجمنی به نام AA به او یک شغل پرستاری دادند. جایی که قدرت‌های باقی‌مانده او آرامشی را برای مرگ به ارمغان می‌آورد. به گفته‌ی یک گربه‌ی پیشگو او به Doctor Sleep تبدیل شده است. آنجا دن، آبرا استون را ملاقات می‌کند که برای او هدیه‌ای چشم‌گیر به حساب می‌آید و روشن‌ترین درخششی است که وی تا به حال دیده است که او را به نبرد برای روح و بقای آبرا و آزادی او دعوت می‌کند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.