تاریخ شروع فیلم‌برداری فیلم Godzilla vs. Kong مشخص شد

24 September 2018 - 09:00

پیش از اکران فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: سلطان هیولاها)، گویا مشخص شد سری فیلم‌های Godzilla «گودزیلا» قصد دارند که همچنان در دنیای کمپانی Legendary Pictures بمانند. مدتی است که طرفداران این مجموعه از بابت تاریخ شروع فیلم‌برداری آخرین فیلم یعنی Godzilla vs. Kong «گودزیلا علیه کونگ» نگران و حیرت‌زده هستند؛ اما سرانجام تاریخ شروع فیلم برداری آن مشخص شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چندی پیش شایعاتی مبنی بر این که شروع فیلم‌برداری فیلم Godzilla vs. Kong از ماه اکتبر «اوایل مهر» آغاز شود بالا گرفت؛ اما حالا با انتشار تصویری، این شایعه رنگ حقیقت به خود گرفت و سرانجام تاریخ فیلم‌برداری آخرین فیلم از مجموعه Godzilla مشخص شد.

یک کاربر درون توییتر به تازگی علامت “Apex” «که در تصویر بالا مشخص است» را در هاوایی یافت و این موضوع می‌تواند نوید شروع فیلم‌برداری Godzilla vs. Kong را بدهد. برای کسانی که با علامت “Apex” آشنایی ندارند: “Apex عنوان کاری تایید شده برای فیلم Godzilla vs. Kong است. این فیلم تا پیش از سال ۲۰۲۰ اکران نخواهد شد؛ اما مثل این که سازندگان قصد دارند زودتر مراحل فیلم‌برداری آن را آغاز کنند.

نمی‌توان هیچ حرفی درباره‌ی دلیل آغاز زود هنگام فیلم برداری Godzilla vs. Kong مطرح کرد؛ به این دلیل که طرفداران این مجموعه از همان روز اول معرفی آخرین قسمت منتظر چنین روزی بودند. اولین اشاره به نبرد گودزیلا و کینگ‌ کونگ در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) صورت گرفت. در آن صحنه مشخص شد که جزیره جمجمه در همان جهان گودزیلا، ماترا، رودن و کینگ گیدورا وجود دارد. طرفداران به زودی «در سال ۲۰۲۰» شاهد حضور Godzilla vs. Kong بر روی پرده سینماها خواهند بود و نیازی نیست که برای دیدن آخرین اثر مانستر ورس این مجموعه انتظار بکشند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» توسط مایکل دووگرتی «Michael Dougherty» کارگردانی می‌شود و تیم ستارگان آن متشکل از میلی بابی براون «Millie Bobby Brown»، ویرا فارمیگا «Vera Farmiga»، سالی هاوکینز «Sally Hawkins»، کایلی چندلر «Kyle Chandler»، اوشیئا جکسون جونیور «O’Shea Jackson Jr.»، کن واتانابه «Ken Watanabe» و بردلی ویتفورد «Bradley Whitford» است. در حال حاضر زمان اکران فیلم Godzilla: King of the Monsters برای ۳۱ مه ۲۰۱۹ «۱۰ خرداد ۱۳۹۸» برنامه ریزی شده است و یک سال پس از آن یعنی در سال ۲۰۲۰ Godzilla vs. Kong اکران خواهد شد.

خلاصه منتشر شده از داستان فیلم Godzilla: King of the Monsters:

این داستان تازه، تلاش‌های قهرمانانه‌ی سازمان Monarch را روایت می‌کند و اعضای آن باید با شمار بسیاری از هیولاها رو به شوند، از جمله گودزیلای قدرتمند در مقابل ماترا، رودن و دشمن همیشگی او کینگ گیدورا سه سر. زمانی که بیشتر مردم تصور می‌کردند این موجودات فقط برای افسانه‌ها هستند، تعدادشان افزایش می‌یابد و برای گرفتن حق خود برمی‌خیزند و این موضوع تعادل دنیای بشریت را بر هم می‌زند.

اگر همین حالا و پس از خواندن این خبر برای دیدن این فیلم و داستان آن هیجان زده شده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا دو انیمه سینمایی که در رابطه با گودزیلا ساخته شده‌اند را درون شبکه نتفلیکس مشاهده کنید. آغاز کار این سه‌گانه با فیلم Godzilla: Planet of the Monsters (گودزیلا: سیاره هیولاها) زده شد و دنباله‌ی آن یعنی فیلم Godzilla: City on the Edge of Battle (گودزیلا: شهر روی لبه‌ی نبرد)، آینده‌ی تاریک بشریت را که باید با هیولاها دست و پنجه نرم کنند را به تصویر می‌کشد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.