عناوین قسمت‌های سریال Luke Cage منتشر شد

8 September 2016 - 11:00

باور این موضوع سخت است که همکاری نتفلیکس و مارول به دو سالگی خود رسیده‌است و در حال حاضر آنها چندین سریال را با این همکاری تولید و پخش کرده‌اند. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید. هر دو فصل Daredevil و فصل اول Jessica Jones با استقبال خوبی از طرف مخاطبان همراه شد و در انتهای این ماه میلادی نیز قرار است همکاری سوم آنها در قالب سریال Luke Cage پخش شود. بعد از معرفی و حضور در سریال جسیکا جونز، مایک کولتر (Mike Colter) قرار است در شخصیت لوک کیج سریال اختصاصی خودش را داشته باشد. لوک کیج با این بازگشت قسمت‌های دیگری از دنیای مارول را تجربه و کشف خواهد کرد، از جمله هارلم، و به نظر روندی منحصر به فرد و متفاوت در ژانر ابرقهرمان‌ها خواهد داشت.

سازنده سریال، چیو هوداری کوکر (Cheo Hodari Coker) توجه و تمرکز خود را بر روی تاثیر موسیقی بر روی شهر قرار داده‌است. این موضوع به نظر بخش مهمی از سریال است، ایجاد حسی متفاوت و منحصر به فرد از طریق موسیقی، که قبلا نیز در سریال‌های قدیمی آن را تجربه کرده‌ایم. این طور که حتی عنوان هر کدام از قسمت‌ها نیز تاثیری موسیقیایی دارند.

در انتهای ماه جولای امسال، کوکر روندی را برای تبلیغ بیشتر سریال آغاز و شروع به انتشار نام هر کدام از قسمت‌ها در حساب کاربری خود در توئیتر کرد. این فرایند نهایتا جمعه گذشته به پایان رسید، جایی که او عنوان تمام ۱۳ قسمت سریال را منتشر کرد. برای هر عنوان، کوکر تصمیم به استفاده نام واقعی آهنگ‌های گروه افسانه‌ای هیپ هاپ، گنگ استار (Gang Starr) گرفته‌است:

  1. Moment of Truth
  2. Code of The Streets
  3. Who’s Gonna Take The Weight
  4. Step In The Arena
  5. Just To Get A Rep
  6. Suckas Need Bodyguards
  7. Manifest
  8. Blowin’ Up The Spot
  9. DWYCK
  10. Take it Personal
  11. Now You’re Mine

و در نهایت قسمت دوازدهم Soliloquy of Chaos نام دارد و قسمت نهایی فصل، عنوان You Know My Steez را خواهد داشت.

اگرچه این عناوین چندان اخبار خاصی را در مورد داستان قسمت‌ها بیان نمی‌کنند، ولی بعد از دیدن هر قسمت باید بتوان ارتباط بین آنها را تشخیص داد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت این است که آیا نتفلیکس و مارول حقوق پخش این آهنگ‌ها را برای پخش در هر قسمت خواهند خرید یا نه. تا کنون تیتراژ آغازین سریال‌های Daredevil و جسیکا جونز آهنگ‌های نرمال و کلیشه‌ای داشته‌اند، ولی این موضوع که بتوان هر قسمت از سریال را با آهنگی از گروه گنگ استار شروع کرد، خود به تنهایی تفاوتی عمده به وجود خواهد آورد، چیزی که سازندگان سریال به شدت به دنبال آن هستند.

با داشتن فضایی موسیقیایی در سریال لوک کیج، می‌توان انتظار آهنگ‌های متن متفاوتی نیز در طول هر اپیزود داشت، چه آهنگ‌های گنگ استار در آن پخش بشود یا نه. نتفلیکس اخیرا ویدیوی ار روند ساخت سریال پخش کرده‌است که در آن کوکر، خوانندگان رپ متفاوتی را برای همکاری به صحنه می‌آورد و از آنها برای بهتر شدن فضای موسیقیایی سریال کمک می‌گیرد. امیدوار هستیم که مارول بتواند در جدیدترین سریال خود، با وارد کردن المان موسیقی و استفاده مناسب از آن، موزیک را تبدیل به کاراکتری جدا نشدنی و ماندگار، در این سریال بکند.

فصل اول سریل Luke Cage در تاریخ ۹ مهر ماه از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.