نویسندگان اسپین‌آف Joker & Harley Quinn از فضای دیوانه‌وار آن می‌گویند

24 September 2018 - 09:30

از آخرین باری که شخصیت‌های جوکر (The Joker) و هارلی کویین (Harley Quinn) را با بازی جرد لتو (Jared Leto) و مارگو رابی (Margot Robbie) در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» دیدیم، دو سال می‌گذرد و اکنون بالاخره زمان آن رسیده تا اطلاعاتی درباره‌ی فیلم اختصاصی آن‌ها بدست بیاوریم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گلن فیکارا (Glenn Ficara) و جان ریکوآ (John Requa)، نویسندگان فیلم اختصاصی جوکر و هارلی کویین، که فیلم Crazy, Stupid, Love «دیوانه‌وار، احمقانه، عشق» را در کارنامه دارند، صحبت‌هایی با خبرگزاری مترو (Metro) داشته‌اند و درباره‌ی فضای فیلم و طرح داستان اطلاعاتی داده‌اند:

«این داستان معرکه است. همه چیز از زمانی شروع می‌شود که هارلی، دکتر فیل (Dr Phil) را گروگان می‌گیرد، چون او و جوکر با مشکلاتی در رابطه‌ی خود مواجه شده‌اند. البته امیدواریم که خود دکتر فیل در فیلم ایفای نقش کند. ما خیلی از نوشتن فیلم‌نامه لذت بردیم. گمان نمی‌کنم که هیچ‌وقت در حرفه‌ی نویسندگی خود، از فیلم‌نامه‌ای به این اندازه لذت برده باشیم. احساسی که نسبت به این فیلم‌نامه داشتیم، ترکیبی از تجربه‌ی نوشتن Bad Santa «سانتای بد» به همراه This Is Us «این ما هستیم» بود. ما به طوری آن‌ها را با هم قاطی کردیم. ما بر روی فیلم‌نامه‌ای درباره‌ی روابط عاشقانه، با رگه‌هایی از سانتای بد و حضور افرادی دیوانه و روانی کار کردیم. این تجربه‌ی خیلی لذت‌بخشی بود.»

دکتر فیل با نام کامل فیل کالوین مک‌گراو، یک روان‌شناس بوده که میزبان یک برنامه‌ی مشهور آمریکایی به نام دکتر فیل است. او به مسائل مختلفی از جمله روابط بین افراد، تربیت کودکان و پاسخ به سوالات مردم در حوزه روان‌شناسی می‌پردازد و مخاطبان زیادی در سراسر آمریکا دارد.

متاسفانه به نظر نمی‌رسد که این فیلم اولویت بالایی نزد کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) داشته باشد و این استودیوی فیلم‌سازی در حال حاضر بر روی فیلم‌های Birds of Prey «پرنده‌های شکاری» و Joker «جوکر»، با حضور واکین فینیکس (Joaquin Phoenix)، کار می‌کند.

ریکوآ در این‌باره گفته:

«نمی‌دانم فیلم جوکر و هارلی در کجای برنامه‌ریزی فیلم‌های دی‌سی قرار دارد.»

فیکارا هم در ادامه‌ی حرف‌های ریکوآ گفته:

«ما فیلم‌نامه را تحویل دادیم و همه از آن خوش‌شان آمد. ولی نمی‌دانم که کی آن را خواهند ساخت. چون فعلا قرار است فیلم پرنده‌های شکاری و فیلم اختصاصی جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) را به سرانجام برسانند. شاید اگر پرنده‌های شکاری خوب پیش برود، سپس به سراغ فیلم‌نامه‌ی ما رفته و آن را بسازند.»

فیلم اختصاصی جوکر که در حال فیلم‌برداری است، با هنرنمایی فینیکس ساخته می‌شود و هیچ ارتباطی به دنیای سینمایی دی‌سی و جوکرِ جرد لتو ندارد. فیلم‌نامه‌ی آن را تاد فیلیپس به همراه اسکات سیلور (Scott Silver) نوشته است و از دیگر بازیگران آن هم‌ می‌توان به رابرت دنیرو (Robert De Niro)، زازی بیتز (Zazie Beetz)، فرانسیس کانروی (Frances Conroy) و برت کالن (Brett Cullen) اشاره کرد.

این فیلم در ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.