کنان تامپسون در کمدی شبکه NBC نقش آفرینی می‌کند

24 September 2018 - 18:04

به گزارش سایت خبری ورایتی، کنان تامپسون (Kenan Thompson) برای بازی در پایلوت کمدی شبکه NBC تحت عنوان Saving Larry بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تامپسون که نقش اصلی در این سریال خواهد داشت و در کنار لورن مایکلز و اندرو سینگر، تهیه‌کننده اجرایی کار خواهد بود، در نقش پدری ظاهر می‌شود که مجبور است بعد از فوت همسرش برای بچه‌هایش هم پدر و هم مادر باشد و این در حالی است که پدر زن‌اش دائم در کارش دخالت کرده و او را قضاوت می‌کند.

کمپانی‌های Universal Television و Broadway Video این سریال را تولید می‌کنند و اگر این سریال بصورت کامل پخش شود، تامپسون از سریال قدیمی چهار دهه NBC خارج شده و این پایان ۱۵ سال کار با بازیگرانی است که همگی ستاره شده‌اند: کریستن ویگ (Kristen Wiig)، اندی سامبرگ (Andy Samberg)، ویل فورت (Will Forte)، بیل هیدر (Bill Hader)، جیسون سادیکیس (Jason Sudeikis) و فرد آرمیسن (Fred Armisen).

تامپسون امسال به همراه همکارش کریس رد (Chris Redd) جایزه امی دریافت کرد و نویسندگان سریال، ویل استفان (Will Stephen) و الی بروگمن (Eli Brueggemann) برای موزیک اورجینال و لیریک آهنگ Come Back Barack جایزه امی بردند. تامپسون در اقتباس کلاسیک دکتر سوس، The Grinch، بازی کرده که نهم نوامبر اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.