چهار بازیگر جدید به فیلم Harriet Tubman پیوستند

24 September 2018 - 22:30

ددلاین در گزارشی از اضافه شدن چهار بازیگر جدید به فیلم Harriet Tubman خبر داد. سینتیا ایریوو (Cynthia Erivo) بازیگر اصلی این فیلم خواهد بود. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ونسا بل کالوی (Vanessa Bell Calloway)، زکری موموه (Zachary Momoh)، دبورا آیوریند (Deborah Ayorinde) و وندی کرتیس-هال (Vondie Curtis-Hall) چهار بازیگر اضافه شده به فیلم هستند. در حالیکه ونسا بل کالوی در نقش مادر توبمن و زکری موموه در نقش شوهر توبمن در فیلم حضور دارند، اما هنوز خبری از نقش‌های واگذار شده به آیوریند و کرتیس-هال منتشر نشده است.

فیلم، داستان هریت توبمن (با بازی ایریوو)، مبارز برجسته‌ی آزادی‌‌خواه و جریان فرار او از بند برده‌داری را روایت می‌کند. او پس از شکستن زنجیرهای بردگی خود این‌بار به سراغ هدفی بزرگ‌تر دست می‌یازد. او در ماموریت بعدی خود به دنبال آزادی ده‌ها برده از طریق مسیر راه آهن زیرزمینی شهر است.

کسی لمونز (Kasi Lemmons) کارگردان فیلم به همراه گرگوری الن هاوارد (Gregory Allen Howard) سرپرستی نویسندگان این پروژه را برعهده دارند. از دیگر بازیگران به‌نام حاضر در فیلم می‌توان به لزلی ادوم جونیور (Leslie Odom Jr)، جو آلوین (Joe Alwyn)، دارنده جایزه گرمی جنیفر نتلس (Jennifer Nettles) و کلارک پیترز (Clark Peters) اشاره کرد.

فیلمبرداری این درام/زندگی‌نامه‌ای اکتبر امسال در ویرجینیا کلید خورده است. این فیلم توسط Focus Features و Universal Pictures به‌صورت بین‌المللی منتشر خواهد شد.

ارویوو که پس از دریافت جایزه تونی سا ل ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم The Color Purple (رنگ ارغوانی) خیلی سریع از صنعت فیلم سینما فاصله گرفت و به خود استراحتی کوتاه داد، به همراه وایولا دیویس (Viola Davis) و میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) در تریلر Widows بازی کرد؛ این فیلم پس از اولین اکرانش در فستیوال فیلم بین‌المللی تورنتو با استقبال عجیب حاضران مواجه شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.