آلن تودیک به اقتباس Resident Alien اضافه شد

25 September 2018 - 09:00

با توجه به گزارش خبرگزاری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، آلن تودیک (Alan Tudyk) که برای هنرنمایی در آثاری نظیر سریال Firefly «فایرفلای» و انیمیشن Wreck-It Ralph «رالف خرابکار» شناخته می‌شود، برای ایفای نقش اصلی پروژه‌ جدید شبکه سای‌فای (SYFY) که از روی کمیک‌های کمپانی دارک هورس کامیکس (Dark Horse Comics) با نام Resident Alien اقتباس خواهد شد، قرارداد امضا کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آلن تودیک قرار است نقش دکتر هری واندراسپیگل را بازی کند، که یک شهروند در ایالت کلرادو بوده و هویت او توسط یک موجود فضایی، که در زمین سقوط کرده، دزدیده می‌شود. زمانی که دکتر واندراسپیگل به قتل می‌رسد، این موجود فضایی مجبور می‌شود تا ماموریت خود را کنار گذاشته و جای دکتر شهر را بگیرد و به درمان مردم و رفع جرم و جنایت بپردازد. علاوه‌ بر تودیک، بازیگران دیگری از جمله سارا تامکو (Sara Tomko)، کوری رینولدز (Corey Reynolds)، آلیس واترلاند (Alice Wetterlund) و لیوای فیلر (Levi Fiehler) هم در این سریال حضور خواهند داشت.

تامکو در نقش یک شهروند به نام آسترا دیده می‌شود که کار را برای موجود فضایی سخت می‌کند. این در حالی است که رینولدز نقش کلانتر مایک تامپسون را بازی خواهد کرد و واترلاند هم نقش مورین را، که یک اسنوبوردسوار سابق المپیک بوده، به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، فیلر نقش یک فارغ‌التحصیل را هنرنمایی می‌کند که درگیر عواقب بعد از یک قتل وحشتناک است.

آلن تودیک اخیرا در آثار The Tick «تیک» و Deadpool 2 «ددپول ۲» به ایفای نقش پرداخته و به زودی در سریال کمیک‌بوکی Doom Patrol و دنباله رالف خرابکار، با نام Ralph Breaks the Internet  «رالف اینترنت را خراب می‌کند»، دیده خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.