زوئی کرِیویتز نقش اصلی را در سریال High Fidelity محصول دیزنی بازی می‌کند

25 September 2018 - 20:30

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) زوئی کریویتز (Zoe Kravitz) در سریال high Fidelity محصول کمپانی دیزنی نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این سریال پس از فیلم High Fidelity با حضور جان کیوزاک (John Cusack) در نقش اصلی محصول سال ۲۰۰۰ دومین اقتباس از رمانی به همین نام به قلم نیک هورنبی (Nick Hornby) محسوب می‌شود. در این سریال زوئی کریویتز همان نقشی را بازی می‌کند که در فیلم مذکور توسط کیوزاک ایفا شد. سریال High Fidelity ده قسمت دارد و داستان را از نقطه‌نظری زنانه روایت می‌کند. کریویتز نقش یک طرفدار دوآتشه‌ی موسیقی و فروشنده‌ی آلبوم‌های موسیقیایی را به تصویر خواهد کشید که به فرهنگ عامه و فهرست‌های پنچ آهنگ برتر علاقه‌ی وسواس‌گونه‌ای دارد.

کریویتز تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز بر عهده دارد. خالقین این مجموعه ورونیک وست (Veronic West) و سارا کوکسرکا (Kucserka) به همراه آندره نِمِک (Andre Nemec)، جف پینکنر (Jeff Pinkner) و اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

از نقش‌های اخیر کریویتز می‌توان به نقش بانی کارلسون (Bonnie Carlson) در سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» محصول شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO)، حضور در Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» ساخته‌ی جرج میلر (George Miller) و فیلم علمی‌تخیلی Kin اشاره کرد. او بعدتر در فیلم Fantastic Beast: The Crimes of Grindelwald دیده خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.