انتشار تصویری از نویسندگان سریال Star Trek توسط پاتریک استوارت

25 September 2018 - 22:30

[highlight] [/highlight] پس از خبر غافلگیر کننده‌ی ماه پیش که از بازگشت سر پاتریک استوارت (Patrick Stewart) به فرنچایز Star Trek و بازی دوباره‌ی او در نقش به یادماندنی جان-لوک پیکارد در مجموعه جدید تلویزیونی CBS خبر می‌داد، این بازیگر امروز عکسی منتشر کرد که در آن نویسندگان مشغول کار کردن بر روی این مجموعه‌ی جدید بودند. شما همراهان گرامی سینماگیمفا می‌توانید تصویر منتشر شده از استوارت را که با حضور نویسندگان سریال از جمله کریستن بیر (Ktisten Beyer)، مایکل شبن (Mivheal Chabon)، دارنده جایزه اسکار آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman)، دایندرا پندلتن-تامپسن (Diandra Pendleton-Thompson) و نامزد جایزه امی جیمز داف (James Duff) همراه است را در پایان این خبر ملاحظه نمایید.

الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) تهیه کننده اجرایی و دستیار کارگردان فیلم Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) بر این مجموعه جدید تلویزیونی نظارت می‌کند. این سریال ریبوتِ Star Trek: The Next Generation نیست، اما در عوض ادامه‌ی داستان فوق العاده‌ی آن است.

کرتزمن به همراه جیمز داف، مایکل شبن و کریستن بیر تهیه سریال را برعهده دارند. هیتر کادین (Heather Kadin) و یوجین رادنبری (Eugene Roddenberry) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

پاتریک استوارت در سال ۱۹۸۷ بازیگر اصلی سریال Star Trek: New Generation برای هفت فصل، قبل از تبدیل فیلم‌ها به Star Trek: Insurrection (پیشتازان فضا: شورش)، Star Trek: First Contact (پیشتازان فضا: اولین برخورد)، Star Trek Generations و Star Trek: Nemesis (پیشتازان فضا: نمسیس) و همچنین Star Trek: Deep Space Nine بود. او نقش دکتر چارلز خاویر ملقب به دکتر ایکس را در فرنچایز مردان ایکس نیز بازی کرد.

بخش تولید تلویزیونی CBS در ماه ژوئن اعلام کرد که قرارداد جدیدی با تهیه‌کننده اجرایی، الکس کرتزمن بسته و قراردادش با استودیو را تا پنج سال افزایش داده است. در بخشی از این قرارداد آمده که کرتزمن مسئول توسعه فرنچایز Star Trek برای تلویزیون، ساخت سریال جدید، مینی‌سریال‌ها و دیگر محصولات مانند انیمیشن آن است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.