پیوستن کیت مک‌کینون به فیلم زندگی راجر ایلز

25 September 2018 - 21:00

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، بازیگر برنامه تلویزیونی Saturday Night Live (پخش زنده شنبه‌شب) یعنی کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) به جمع بازیگران فیلم Fair and Balanced (منصفانه و متعادل) پیوست. او در این پروژه نقش یک تهیه‌کننده را ایفا خواهد نمود. با سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه یک اثر کلی است که بیشتر تمرکز آن بر زندگی راجر ایلز (Roger Ailes)، رییس سابق فاکس‌نیوز است. کاراکترهای دیگر این پروژه عبارتند از: گرچن کارلسون (Gretchen Carlson) مجری سابق فاکس‌نیوز با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، مگان کلی (Megyn Kelly) گوینده و مجری جنجالی فاکس‌نیوز با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron)، گرتا ون سوسترن (Greta Van Susteren) دیگر گوینده و مجری سابق فاکس‌نیوز، روپرت مرداک (Rupert Murdoch) شخص با ‌نفوذ در حوزه رسانه و روزنامه‌نگار سابق یعنی بیل اوریلی (Bill O’Reilly). همچنین الیسون جنی (Allison Janney) اخیرا برای ایفای نقش سوزان استریچ (Susan Estrich) در این پروژه قرارداد امضا کرده است. سوزان وکیل راجر ایلز بود که بعدها افشا کرد ایلز از چندین نفر از کارکنان فاکس‌نیوز سوءاستفاده جنسی کرده است.

Fair and Balanced (منصفانه و متعادل) در درجه اول بر صعود و سقوط ایلز در حرفه‌اش در فاکس نیوز متمرکز خواهد شد. ایلز از چهره‌های شاخص جمهوری خواهان بود که به انتخاب شدن ریچارد نیکسون و جورج بوش به عنوان رییس جمهورهای آمریکا کمک شایانی کرد. استعفای او در سال ۲۰۱۶ نیز از تبعات افشای آزار و اذیت‌های جنسی وی در رسانه‌ها بود.

کمپانی Annapurna این پروژه را تولید و از لحاظ مالی تامین خواهد کرد. جی روچ (Jay Roach) کارگردان فیلم هایی چون Game Change (تغییر بازی) و Trumbo (ترامبو)، برای کارگردانی این پروژه درنظر گرفته شده است و چارلز راندولف (Charles Randolph) که برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Big Short (رکود بزرگ) برنده جایزه اسکار شد، فیلمنامه این پروژه را خواهد نوشت. ترون همچنین قرار است همراه با بث کونگ (Beth Kong) و ای‌جی دیکس (AJ Dix) از تهیه‌کنندگان فیلم باشد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.