دامنال گلیسون در سریال جدید HBO ایفای نقش می‌کند

25 September 2018 - 23:30

به نقل از سایت خبری ورایتی، بازیگر فیلم About Time، دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson) برای بازی در نقش اصلی پایلوت کمدی رومانتیک Run قراداد امضا کرده و با سازنده Killing Eve، فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) هم‌بازی می‌شود که تهیه‌کننده اجرایی کار نیز هست. این اولین باری است که دامنال در یک سریال تلویزیونی ظاهر می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در سریال Run، گلیسون نقش معلم موفقی به نام بیلی جانسون را ایفا می‌کند که در خانواده ثروتمند ایرلندی متولد شده است. او به خوبی صحبت می‌کند و کاریزمای زیادی دارد.

سریال Run، تریلر کمدی رومانتیکی است که داستان روبی، زنی که زندگی یکنواختی دارد و یک روز پیامی دریافت می‌کند که او را به پیمان بستن برای عشق واقعی و بازنگری خود دعوت می‌کند، وارد مسیر جدیدی از زندگی می‌شود.

ویکی جونز (Vicky Jones) این پروژه را نوشته و تهیه‌کننده اجرایی آن در کنار والر-بریج خواهد بود. این سریال را Entertainment One به همراه امیلی لئو (Emily Leo) می‌سازد.

گلیسون بخاطر نقش خود، بیلی ویسلی، در فرنچایز هری پاتر شناخته شده است. او به زودی در درام جنایی The Kitchen به همراه تیفانی هیدیش (Tiffany Haddish) و الیزابت موس (Elisabeth Moss) دیده می‌شود و در قسمت نهم جنگ ستارگان نیز نقش ژنرال هوکس را مجددا ایفا می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.