کمپانی Well Go USA فیلم جدید انسل الگورت را توزیع می‌کند

26 September 2018 - 09:30

به نقل از سایت خبری ورایتی، کمپانی Well Go USA توانست حقوق توزیع درام علمی‌تخیلی Jonathan با بازی ستاره‌ی فیلم Baby Driver، انسل الگورت (Ansel Elgort) را بدست آورد. این فیلم اوایل امسال در فستیوال فیلم تریبکا به نمایش عمومی درآمد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دوریس فاردرسر (Doris Pfardrescher) مدیر و عضو هئیت مدیره کمپانی Well Go USA اظهار داشت:

بازی قدرتمند و درام قوی با نمایش باکیفیت ژانر علمی‌تخیلی، تجربه منحصر به فردی برای بیننده رقم می‌زند و بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا ۱۶ نوامبر فیلم را به مخاطبین‌مان عرضه کنیم.

فیلم Jonathan داستانِ دو برادری است که زندگی جداگانه‌ای در یک بدن دارند. آن‌ها قبلا توافق کرده بودند بصورت نوبتی زندگی کنند اما این تعادل وقتی از نظر احساسی وارد رابطه با یک زن می‌شوند، به هم می‌ریزد. بازیگران این فیلم عبارتند از: سوکی واترهاوس (Suki Waterhause) و پاتریشیا کلارکسون (Patricia Clarkson).

بیل اُلیور (Bill Oliver) کارگردان این فیلم است. راندی منیس (Randy Manis) و ریکی تولمن (Ricky Tollman) تهیه‌کنندگان فیلم به همراه جیم ریو (Jim Reeve)، روبرت هالمی (Robert Halmi) و نیل دادسون (Neal Dodson) هستند.

اُلیور اظهار داشته: تیم بااستعداد و تلاش‌گری فیلم جاناتان را ساخته‌اند و خوشحالم Well Go نیز به این تیم پیوسته است. حمایت و احساس این کمپانی نسبت به فیلم ما فوق‌العاده است و احساس می‌کنم با کمک آن‌ها جاناتان را به خوبی در اختیار مخاطبین‌ قرار می‌دهیم.

الگورت برای بازی در فیلم‌هایی همچون درام رومانتیک نوجوان با اقتباس از رمان The Fault in Our Stars نوشته‌ی جان گرین (John Greene) در کنار شایلن وودلی (Shailene Woodley)، نت وولف (Nat Wolff) و لورا درن (Laura Dern) و فیلم اکشن Baby Driver ساخته‌ی ادگار رایت (Edgar Wright) ایفای نقش کرده است. او را به زودی در اقتباس The Goldfinch خواهیم دید که ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

کمپانی Well Go شانزدهم نوامبر ۲۰۱۸ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.