تریلر جدید «بامبل‌بی»: آپتیموس پرایم برگشته است!

26 September 2018 - 15:00

فرانچایز Transformers «تبدیل شوندگان» همچنان ادامه دارد اما اسپین‌آف جدید آن یعنی Bumblebee، چیزی شبیه به آنچه مایکل بی (Michael Bay) برای ما ساخت نخواهد بود. اکنون، این اسپین آف جدید، تحت کارگردانی تراویس نایت (Travis Knight) به دهه‌ی ۸۰ میلادی رفته و یک دوستی عمیق بین یک دختر جوان و آتوبات جدید او را به تصویر می‌کشد. و باید بگوییم بله! تمام ویژگی‌های دوست داشتنی «تبدیل شوندگان» را با خود به همراه دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر و همچنین مشاهده‌ی تریلر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در یک تریلر جدید از Bumblebee «بامبل بی»، چارلی (Charlie) با بازی هیلی استینفیلد (Hailee Steinfeld) در تولد ۱۸ سالگی خودش یک ماشین کادو می‌گیرد و به زودی متوجه می‌شود که این یک ماشین معمولی نیست. ارتباط جالبی بین آنها شکل می‌گیرد و در این تریلر، همچنین وقایع بسیار غم‌انگیز و درامی را مشاهده می‌کنیم که از جذابیت‌های فیلم به شما می‌رود. بامبل‌بی از چارلی می‌خواهد تا به او و آتوبات‌هایش در جنگ کمک کند. اما نکته‌ی هیجان‌انگیز آن بازگشت دیگر سایبرترونی (Cybertron) قدرتمند آتوباتهاست: آپتیموس پرایم (Optimus Prime) با صدای پیتر کولن (Peter Cullen) و در کنار او شتر (Shatter) با صدای آنجلینا بست (Angelia Basset)، دراپ‌کیک (Dropkick) با صدای جاستین ثروکس (Justin Theroux)، شاک‌ویو (Shockwave)، استارسکریم (Starscream) بلیتزویگ (Blitzwig) و دیگران هستند. خلاصه‌ی منتشر شده برای فیلم را در زیر آورده‌ایم:

در سال ۱۹۸۷، بامبل‌بی در یک پناهگاه در یک شهر ساحلی کوچک در کالیفرنیا پناه می‌گیرد. چارلی (هیلی استینفیلد) در آستانه‌ی رسیدن به ۱۸ سالگی تلاش دارد تا جایگاهش در دنیا را پیدا کند و بامبل‌بی را بسیار آسیب دیده پیدا می‌کند. هنگامی که چارلی او را احیا می‌کند متوجه غیر عادی بودن او می‌شود.

تریلر منتشر شده از این اسپین‌آف نشان می‌دهد که استودیو پارامونت (Paramount)  چقدر قصد دارد تا فرانچایز «تبدیل شوندگان» را جان دوباره‌ای ببخشد و از جلوه‌های بصری کلاسیک و رنگ و لعاب با کیفت‌تری برای آن بهره برده است. «بامبل بی» به قلم کریستینا هدسون (Christina Hodson) نویسنده‌ی فیلم‌های the Birds of Prey و Batgirl و کلی فرمون کریگ (Kelly Fremon Craig) نویسنده‌ی The Edge of Seventeen نوشته شده است و با کارگردانی تراویس نایت، می‌رود تا یک فیلم خوب از آب دربیاید. حداقل با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد تنها شاهد یک اصطحکاک روباتی بدون احساس  در فیلم نباشیم.

«بامبل‌بی» ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر ماه) روی پرده‌ی سینماها می‌رود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.