جنگ مزایده میان پنج استودیوی معظم هالیوود برای بازسازی Train to Busan

26 September 2018 - 12:55

مطابق با گزارش Deadline جنگی مزایده‌ای میان کمپانی‌های معظم هالیوود برای کسب حقوق بازسازی آمریکایی فیلم زامبی‌محور موفق کره‌ی جنوبی Train to Busan «قطار بوسان» محصول سال ۲۰۱۶ در جریان است. استودیوهایی که برای کسب این حقوق تلاش می‌کنند عبارت‌اند از: نیولاین سینما (New Line Cinema)، یونیورسال (Universal Picture)، پارامونت (Paramount Pictures)، لاینزگیت فیلمز (Lionsgate Films) و اسکرین جمز (Screen Gems). متعاقب موفقیت تجاری فیلم The Nun «راهبه» گری داوبرمن (Gary Dauberman) برای نوشتن فیلمنامه‌ی بازسازی این اثر ترسناک به خدمت گرفته شده است. جیمز وان (James Wan) نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم «قطار بوسان» توسط یان سنگ-هو (Yeon Sang-ho) کارگردانی شده است. این اثر داستان تاجر معتادبه‌کاری را روایت می‌کند که دخترش را در قطاری به مقصد بوسان همراهی می‌کند تا مادرش را ملاقات کند. در همین حین ویروسی شیوع می‌یابد که همگان را به اشباحی درنده‌خو با چشمانی سفید تبدیل می‌کند. زمانی که یکی از این زامبی‌های خون‌خوار وارد این قطار می‌شود جهنمی به راه می‌افتد و پدر باید برای مبارزه با مردگان و محافظت از دخترش با گروه نجات‌یافتگان هم‌پیمان شود.

«قطار بوسان» به موفقیت تجاری خیره‌کننده‌ای در سراسر آسیا دست یافت. این فیلم رکورد فروش را در کره‌ی جنوبی درهم شکست و تبدیل به موفق‌ترین فیلم تاریخ این کشور شد. بازیگران این اثر عبارت‌اند از: گونگ یو (Gong Yoo)، چوی وو-سیک (Choi Woo-sik)، کیم سو-آن (Kim Su-an)، آن سو-هی (An Su-hee)، کیم یو-سیونگ (Kim Eui-sung)، ما دونگ-سیوک (Ma Domg-seok).

اخیرا گزارش شد که دنباله‌ای بر فیلم «قطار بوسان» با عنوان کاری Peninsula در حال ساخت است. این فیلم تماما بر شبه‌جزیره‌ی کره تمرکز دارد. یان، کارگردان این فیلم برنامه دارد تا ساخت آن را در نیمه‌ی اول سال آینده آغاز کند.

در حال حاضر داوبرمن مشغول کار بر روی فیلم‌های ترسناکی نظیر اسپین‌آف Conjuring «احضار»، Annabelle «آنابل»، It: Chapter 2 «آن: فصل ۲» و فیلم اقتباسی از سریال Are You Afraid of the Dark «آیا از تاریکی می‌ترسی» است. «آن: فصل دوم» در سپتامبر ۲۰۱۹ و «آیا از تاریکی می‌ترسی» در اکتبر ۲۰۱۹ اکران خواهند شد.

وان نیز در حال حاضر مشغول آماده‌سازی برای اکران فیلم Aquaman «آکوآمن» محصول کمپانی‌های برادران وارنر (Warner Bros) و دی‌سی فیلمز (DC Films) است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.