جَرِد هس کارگردان فیلم Shanghai Dawn خواهد بود

8 September 2016 - 20:00

در سال ۲۰۰۰ جکی چان (Jackie Chan) و اوون ویلسون (Owen Wilson) در فیلم Shanghai Noon «ظهر شانگهای» با هم همکاری کردند؛ یک فیلم کمدی وسترن که هم از لحاظ تجاری موفق بود و توانست نظر مثبت منتقدان را نیز جلب کند. این دو بازیگر با دیگر در سال ۲۰۰۳ برای بازی در Shanghai Knights «شوالیه شانگهای» با هم همکاری کردند، ولی Shanghai Knights «شوالیه شانگهای» نتوانست موفقیت فیلم قبلی را تکرار کند. و حالا سیزده سال از اکران فیلم دوم و یک سال پس از معرفی فیلم سوم به نام Shanghai Dawn «طلوع شانگهای» به نظر می‌رسد که روند ساخت فیلم با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بنا بر اخبار منتشر شده از سایت Variety، جَرِد هس (Jared Hess)، کارگردان فیلم Napoleon Dynamite «دینامیت ناپلئون»، قرار است که وظیفه‌ی ساخت فیلم Shanghai Dawn بر عهده گیرد. جکی چان و اوون ویلسون نیز در حال مذاکره درباره‌ی بازگشت شخصیت‌های خود هستند. در واقع فیلم شانگهای بدون این دو شخصیت معنی ندارد؛ مگر اینکه بخواهند این فیلم یک ریبوت باشد. جزئیات از داستان فیلم منتشر نشده است، ولی مایلز میلار (Miles Millar) و آلفرد گاف (Alfred Gough) که فیلمنامه‌های دو فیلم قبلی را نوشته‌اند؛ ایده‌ی داستان فیلم Shanghai Dawn را مطرح کردند. در حال حاضر تئودور رایلی (Theodore Riley) و آرون باکسباوم (Aaron Buchsbaum) مشغول نوستن فیلمنامه‌ی آن هستند.

در فیلم Shanghai Noon «ظهر شانگهای» رفاقت دو دوست پلیس به دوران وسترن برده شده و آن را با هنر رزمی کونگ فو مخلوط کرده بودند. فیلم داستان دوستی غیرمنتظره‌ی چون وانگ (Chon Wang) با بازی جکی چان و روی اوبانون (Roy O’Bannon) با بازی اوون ویلسون را روایت می‌کند. در فیلم Shanghai Noon «ظهر شانگهای» که در سال ۱۸۸۱ جریان دارد؛ پِی-پِی (Pei-Pei)، شاهزاده‌ی چینی ربوده، می‌شود و چون وانگ با سه محافظ سلطنتی برای پیدا کردنش به آمریکا سفر می‌کنند. خیلی سریع چون وانگ با روی اوبانون آشنا می‌شود و پس از یک سری درگیری و اتفاقات این دو با هم دوست می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که با کمک هم شاهزاده پِی-پِی را نجات دهند. در Shanghai Noon «ظهر شانگهای» که در لندن جریان دارد؛ این دو دوست با کمک خواهر وانگ به دنبال قاتل پدر چون وانگ هستند.

برای دنباله‌های فیلم‌های کمدی که بعد چندین سال ساخته می‌شوند تحت تاثیر قرار دادن تماشاگران کار سختی است به خصوص که با یک فیلم کلاسیک طرف نباشیم. به نظر می‌رسد که Shanghai Dawn «طلوع شانگهای» مسیر مشکلی برای طی کردن پیش رو دارد. اگر قرار باشد در فیلم گذشت زمان را در نظر گرفته شود Shanghai Dawn «طلوع شانگهای» تقریباً در سال ۱۹۰۰ جریان خواهد داشت که اوایل قرن بیست میلادی محسوب می‌شود.

پس ازموفقیت فیلم Napoleon Dynamite «دینامیت ناپلئون» در سال ۲۰۰۴ جرد هس بر روی پروژه‌های Don Verdean «دان وردان»، Gentleman Broncos «آقایان مهندس»، Nacho Libre «ناچو لیبر» و masterminds «طراحان اصلی» کار کرده. هنوز تاریخ دقیق برای  اکران Shanghai Dawn «طلوع شانگهای» در نظر گرفته نشده است. در صورت انتشار اخبار جدید می‌توانید منتشر پوشش کامل از سینماگیمفا باشید.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.