نت‌فلیکس تاریخ پخش Making a Murderer Part 2 را فاش کرد

26 September 2018 - 16:00

نت فلیکس فصل دوم سریال تحسین‌شده و برنده‌ی جایزه‌ی امی، Making a Murderer «ساختن یک قاتل» را عرضه خواهد کرد. سریال «ساختن یک قاتل» سفر بی‌سابقه‌ی استیون آوری (Steven Avery) را از یک مجرم تبرئه‌شده توسط تست دی‌ان‌ای (DNA) تا قاتلی محکوم‌شده روایت کرد. «ساختن یک قاتل: بخش ۲» در تاریخ اکتبر ۲۰۱۹ بر روی نت‌فلیکس قرار خواهد گرفت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

لارا ریچیاردی (Laura Ricciardi) و مویرا دیماس (Moira Demos) سازندگان این اثر بار دیگر به غرب میانه جایی که به استیون آوری و متهم دیگر پرونده برندن دسی (Brandan Dassey برادرزاده‌ی استیون)، خانواده‌های آنان و نیز تیم قضایی که به نیابت از آن‌ها در حال جنگیدن است دسترسی کامل خواهند داشت بازمی‌گردند. ده قسمت جدید «ساختن یک قاتل: بخش ۲» نگاهی عمیق به فرایند پسامحکومیت فراهم می‌آورد و احساسات تمامی افراد دخیل در طی این فرایند را مورد کندوکاو قرار می‌دهد.

ریچیاردی و دیماس:

استیون و برندن، خانواده‌های‌شان و نیز تیم حقوقی و تحقیقاتی آنها یک بار دیگر در نهایت لطف دسترسی به پرونده را برای‌مان فراهم کردند و به ما پنجره‌ای به شبکه‌ی پیچیده‌ی سیستم قضایی جنایی آمریکا ارزانی داشتند. فصل دوم این سریال در ادامه‌ی فصل اول که به تجربیات متهم پرداخت به وقایع‌نگاری تجربیات این دوم فرد محکوم‌شده و محبوس‌شده خواهد پرداخت. دو مردی که در حال گذراندن حبس ابد خود برای جنایتی هستند که مدعی‌اند مرتکب نشده‌اند. ما مشعوفیم که می‌توانیم فاز جدید این سفر را با بینندگان‌مان به اشتراک بگذاریم.

فصل دوم این سریال کاتلین زلنر (Kathleen Zellner)، وکیل سخت‌کوش پسامحکومیت را به بینندگان معرفی می‌کند و مبارزه‌ی او برای اثبات محکومیت نادرست آوری و تلاش برای آزادی او را پی می‌گیرد. ریچیاردی و دیماس، تکاپوی زلنر (وکیلی که بیش از هر وکیل مدافع شخصی دیگری در آمریکا محکوم‌شدگان اشتباهی را آزاد کرده) برای اثبات بی‌گناهی موکل‌اش را دنبال می‌کنند. سازندگان زلنر را در تلاش بی‌وقفه‌اش بر روی پرونده و کشف مدارک غیرمنتظره درباره‌ی این‌که چه اتفاقی ممکن است برای ترسا هالبچ (Teresa Halbach) افتاده باشد و درباره‌ی این‌که چگونه و چرا هیئت‌منصفه استیون را برای قتل او محکوم کرد به تصویر می‌کشند.

ریچیاردی و دیماس همچنین با وکلای پسامحکومیت دسی نیز همراه می‌شوند. لارا نیریدر (Laura Nirider) و استیون داریزین (Steven Darizin) از مرکز دانشگاهی جوانان به اشتباه محکوم‌شده، تلاش می‌کنند تا دادگاه فدرال را قانع کنند که اعتراف موکل‌شان غیرارادی بوده است. این ادعا می‌تواند پرونده را به دیوان عالی ایالات متحده بکشاند.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.