زمان اکران دنباله‌ی فیلم Happy Death Day مشخص شد

26 September 2018 - 22:59

Happy Death Day 2U محصول کمپانی Blumhouse که دنباله‌ای برای فیلم Happy Death Day محسوب می‌شود، سر انجام زمان اکرانش مشخص شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جسیکا راث «Jessica Rothe» بازیگری از فیلم قبلی است که برای ایفای نقش اصلی Happy Death Day 2U باز می‌گردد که دنباله‌ای برای آثار کمپانی Blumhouse محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۷ با داستان پیچیده‌شان به موفقیت‌های فراوانی رسیدند. در Happy Death Day 2U قهرمان داستان خود را در حال مرگ می‌بیند و متوجه می‌شود که مردن ساده‌تر از خطراتی است که پیش رویش قرار گرفته.

جیسون بلام «Jason Blum» برای تولید فیلم Happy Death Day 2U باز می‌گردد و کریستوفر بی. لندن «Christopher B. Landon» نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. آنجلا مانکوسو «Angela Mancuso» و جان بلدچی «John Baldecchi» تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

فیلم Happy Death Day 2U داستان تری گلمبن را روایت می‌کند که در روز تولد خودش به طرز وحشتناکی به قتل می‌رسد و از آن روز به بعد هر روزش یک‌سان می‌شود، به طوری که هر روز به قتل می‌رسد و این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که وی قاتل خود را پیدا کند.

لندن نویسندگی این فیلم را با همکاری اسکات لابدل «Scott Lobdell» انجام می‌دهد. از ستارگان این فیلم می‌توان به روبی مدین «Ruby Modine»، ریچل متیوز «Rachel Matthews»، چارلز ایتکن «Charles Aitken»، جیسون بیل «Jason Bayle»، فای وو «Phi Vu» و دونا دپلانتیر «Donna Duplantier» اشاره کرد.

چندی پیش لندن گفت که Happy Death Day 2U به سوالات در رابطه با حلقه‌ی زمانی فیلم قبلی پاسخ خواهد داد.

Happy Death Day 2U در ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ «۲۵ بهمن ۹۷» بر روی پرده‌ی سینماها می‌رود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.