خلاصه‌ی رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شد

27 September 2018 - 09:30

چندی پیش کمپانی ۲۰th Century Fox خلاصه‌ی رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: دارک فونیکس» را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این خلاصه آمده است که جین‌گری در هنگام انجام ماموریت با یک مامور ارتباط برقرار می‌کند و باعث بیدار شدن چیزی وحشتناک درون خودش می‌شود. همانطور که خوانندگان کمیک خواهند فهمید، این دارک فونیکس است و ورود آن به تیم باعث ایجاد مشکلاتی برای مردان ایکس می‌شود.

خلاصه داستان منتشر شده توسط ۲۰th Century Fox:

در Dark Phoenix مردان ایکس با قدرتمندترین دشمنان خودشان مواجه می‌شوند که یکی از آن‌ها از اعضای خودشان است؛ جیم گری! در طول یک ماموریت نجات در فضا، جین تا مرز مرگ پیش رفت و مورد حمله‌ی یک نیروی کهکشانی قرار می‌گیرد. هنگامی که جین به خانه می‌رسد، این نیرو نه تنها او را قدرتمندتر می‌کند، بلکه باعث تغییر او می‌شود. جین باید با نیرویی که درون خود وجود دارد کنار بیاید، در حالی که نمی‌داند نیروهایش و قدرتمند شدن ناگهانی‌اش از کجا آمده است. کمی بعد جین از کنترل خارج می‌شود و به آن‌هایی که دوست‌شان دارد آسیب می‌زند و شروع به از بین بردن پارچه‌ای می‌کند که مردان ایکس را کنار هم نگه داشته است. حالا، با از هم پاشیدن این خانواده، آن‌ها باید راهی برای متحد شدن دوباره‌شان پیدا کنند که نه تنها جین را نجات دهد، بلکه از کهکشان در مقابل موجوداتی که به دنبال قدرت و سلطه بر آن هستند دفاع کنند.

این فیلم قرار بود که برای سال ۲۰۱۸ آماده اکران شود، اما در نهایت با تاخیر مواجه شد؛ حالا این فیلم در ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ «۲۵ بهمن ۹۷» اکران خواهد شد. X-Men: Dark Phoenix توسط سیمون کینبرگ «Simon Kinberg» کارگردانی خواهد شد. جنیفر لارنس «Jennifer Lawrence» در نقش میستیک، نیکولاس هولت «Nicholas Hoult» در نقش بیست، الکساندرا شیپ «Alexandra Shipp» در نقش استورم، تای شرایدن «Tye Sheridan» در نقش سایکلاپس، کدی اسمیت-مک‌فی «Kodi Smit-McPhee» در نقش نایت‌کراولر، سوفی ترنر «Sophie Turner» در نقش جین گری، ایوان پیترز «Evan Peters» در نقش کوئیک سیلور و جسیکا چستین «Jessica Chastain» که چندی پیش به این فیلم پیوست از جمله بازیگران X-Men: Dark Phoenix هستند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.