«عرق سرد» به جشنواره فیلم توکیو خواهد رفت

26 September 2018 - 18:00

فیلم «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی به عنوان یکی از ۸ فیلم بخش رقابتی «آینده آسیا» جشنواره فیلم توکیو به روی پرده می‌رود و به این ترتیب تنها نماینده سینمای ایران در این دوره از جشنواره توکیو خواهد بود.

فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی در سی‌ و یکمین جشنواره فیلم‌المللی فیلم توکیو در کنار هفت فیلم دیگر از کشورهای آسیایی به روی پرده می‌رود.

این فیلم که به زودی اکران خود را در سینماهای ایران نیز آغاز می‌کند درباره‌ی ممنوع الخروج شدن یک ورزشکار زن توسط شوهرش است و تمامی بازیگران این فیلم در جشنواره‌ی فیلم فجر کاندید دریافت سیمرغ شدند. همچنین امیر جدیدی و سحر دولتشاهی برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش مکمل زن شدند.

باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی بازیگران اصلی «عرق سرد» هستند.

در بخش «آینده آسیا» جشنواره فیلم توکیو علاوه بر فیلم «عرق سرد» به نمایندگی از سینمای ایران، فیلم‌هایی از کشورهای چین، تایوان، فیلیپین، کره جنوبی و ویتنام نیز حضور خواهند داشت.

امسال ترانه علیدوستی بازیگر ایرانی نیز یکی از داوران بخش رقابتی جشنواره فیلم توکیو است،جشنواره‌ای که در بخش مسابقه اصلی هیچ فیلمی از ایران حضور ندارد.

سی‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو از تاریخ ۲۵ اکتبر تا سوم نوامبر (۳ تا ۱۲ آبان‌ماه) در کشور ژاپن برگزار می‌شود.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.