تونی جا به میلا ژوویچ در فیلم Monster Hunter پیوست

27 September 2018 - 18:00

تونی جا (Tony Jaa) در کنار میلا ژوویچ (Milla Jovovich) در فیلم Monster Hunter «شکارچی هیولا» که یک اقتباس از یک بازی ویدیویی است بازی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تونی جا به هنرمند هیپ‌هاپی بنام تی آی هریس (T.I. Harris) که بعدها به یک بازیگر تبدیل شد، در فیلم Monster Hunter «شکارچی هیولا» پیوست. تی آی هریس نقش ران پرمن (Ron Perlman) را در فیلم بازی می‌کند. فیلمی که از ماه اکتبر در آفریقای جنوبی فیلم‌برداری می‌گردد، و پاول دابلیو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) بر صندلی کارگردانی آن نشسته‌است.

فیلم Monster Hunter اقتباسی از بازی Resident Evil است، که اندرسون نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و همسر وی، میلا ژوویچ (Milla Jovovich) فیلم‌نامه را نیز نوشته‌است و به همراه گروهش جرمی بولت (Jeremy Bolt) و رابرت کولزر (Robert Kulzer) به تهیه‌ی فیلم نیز می‌پردازند.

اساسا بازی شخصیت هایی را دنبال می‌کند که هیولاها را به قتل می‌رسانند و سلاح های خود را برای مبارزه قوی‌تر می‌کنند.

میلا ژوویچ نقش شخصیتی بنام ارتمیس وایل (Artemis while) را بازی ‌می ‌کند، و تونی جا ظاهرا نقش اول فیلم Monster Hunter است. کسی که به راحتی می‌تواند «شکارچی» صدا زده‌ شود.

تونی جا ستاره محبوب تایلند و بازیگر فیلم اکشن محبوب تایلندی بنام Ong-Bak martial است، وی همچنین تجربه‌ حضور در فیلم هایی مانند Triple Threat و   Furious 7 را داشته‌ است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.