سریال انیمیشن کمدی Bless the Harts به سفارش شبکه‌ی فاکس ساخته می‌شود

27 September 2018 - 13:05

شبکه‌ی فاکس (Fox) ساخت سریال انیمیشن کمدی Bless the Harts را سفارش داده است. زمان این سریال کمدی نیم ساعت است و صداپیشگان آن عبارت‌اند از: کریستین ویگ (Kristen Wiig)، بازیگر نامزد جوایز اسکار (The Oscars) و گلدن گلوب (Golden Globe)، مایا رادولف (Maya Rudolf)، بازیگر نامزد جوایز امی (Emmy) و اتحادیه‌ی بازیگران (Actors Guild)، جیلیان بل (Jillian Bell)، بازیگر نامزد جایزه‌ی امی و ایک بارینهولتز (Ike Barinholtz). ساخت سیزده قسمت از این سریال که توسط امیلی اسپیوی (Emily Spivey) خلق شده سفارش داده شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مایکل تورن (Michael Thorn)، رئیس شبکه‌ی فاکس:

امیلی توانایی شگفت‌انگیزی در دیدن ویژگی‌های زندگی روزمره، کنارهم قرار دادن کاراکترهای جسور و ساختن داستان‌های مسرت‌بخش دارد. او که در خانواده‌ای گرم و صمیمی در جنوب رشد یافته، به مصالح داستانی لازم برای ساخت این سریال خانوادگی شناختی ژرف دارد و با الهام از همین شناخت این سریال را خلق کرده است. به عنوان خانه‌ی برخی از شاخص‌ترین انیمیشن‌های خانوادگی تلویزیون همچون The Simpsons «سیمپسون‌ها»، Griffins و Belchers بسیار مشعوفیم که ورود سریال Bless the Harts به شبکه‌ی فاکس را خوش‌آمد بگوییم.

سریال Bless the Harts داستان گروهی از اهالی جنوب را روایت می‌کند که همیشه ورشکسته‌اند و برای رسیدن به رؤیای آمریکایی مبتنی بر جایگاه اجتماعی و ثروت تقلا می‌کنند. آن‌چه که این افراد قادر به درکش نیستند این است که آن‌ها همین حالا نیز برای داشتن دوستان، خانواده و خنده ثروتمند هستند.

تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده‌ی کمپانی فاکس قرن بیستم است. امیلی اسپیوی، فیل لرد (Phil Lord)، کریستوفر میلر (Christopher Miller)، کریستین ویگ و ست کوهن (Seth Cohen) تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده دارند.

لرد و میلر که پیش از این با اسپیوی در سریال‌شان The Last Man on Earth «آخرین مرد بر روی زمین» همکاری کردند، تهیه‌ی این سریال را از طریق کمپانی‌شان Miller Lord Productions Banner بر عهده دارند. آبری لی (Aubrey Lee) نیز نظارت بر ساخت این پروژه را برای کمپانی فاکس قرن بیستم بر عهده دارد. تیم دونفره‌ی تحسین‌شده‌ی میلر و لرد در هر دو زمینه‌ی تلویزیون و سینما فعال هستند.

در حوزه‌ی سینما اثر بعدی این تیم فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse خواهد بود که ماه دسامبر به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت. این دو همچنین فیلم The Lego Movie 2: The Second Part «فیلم لگو ۲: بخش دوم» را در نوبت اکران دارند. تاریخ نمایش این فیلم فوریه ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.