تاریخ اکران فیلم ونوم اعلام شد

27 September 2018 - 14:00

فیلم ونوم برای اکران در سینماها آماده است و سونی ساند تراک‌های فیلم را اعلام کرده است. ساند تراک تصویری اورجینال ونوم پنجم اکتبر منتشر می‌شود و موزیک اورجینال هنرمند نامزد جایزه گرمی، لودویگ گورانسون (Ludwig Goransson) خواهد بود که قبلا روی فیلم‌های پلنگ سیاه، Creed و Fruitvale Station و همچنین آتلانتا کار کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لودویگ درباره این پروژه اظهار داشته:

بعنوان طرفدار کمیک ونوم، نوشتن موسیقی برای دو شخصیت انفجاری که در یک بدن بودند، بسیار چالش‌انگیز بود. این چالش در ساخت دو هویت متمایز در آغاز داستان وجود داشت که بعدا در هم تنیده می‌شدند. برای ونوم من بعنوان نوازنده گیتار متال به خودم رجوع کردم. من متال را با تکنیک‌های موجود مجددا تعریف کردم و با قدرت ارکست ادغام نمودم.

لیست کامل ترک‌ها در قسمت زیر آمده است:

۱٫ Space Exploration
۲٫ Symbiotes Arrive
۳٫ First Contact
۴٫ Eddie’s Blues
۵٫ Run, Eddie, Run
۶٫ What’s Wrong with Me
۷٫ Panic at the Bistro
۸٫ Humans…Such Poor Design
۹٫ Self Defense
۱۰٫ Pedal to the Metal
۱۱٫ Eyes, Lungs, Pancreas
۱۲٫ You Want Up?
۱۳٫ Venom Rampage
۱۴٫ Annie, I’m Scared
۱۵٫ Parasite
۱۶٫ Unexpected Ally
۱۷٫ Battle on the Launch Pad
۱۸٫ You Belong with Us

خلاصه رسمی فیلم در قسمت زیر آمده است:

یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین شخصیت‌های مارول ادی بروک (با هنرمندی تام هاردی) است که میزبان موجود خارجی به اسم ونوم می‌شود. ادی که روزنامه‌نگار است سعی دارد موسس بدنام بنیاد زندگی، کارلتون درک (با بازی ریز احمد) را پیدا کند که این امر باعث خراب شدن حرفه کاری‌ و رابطه‌اش با دوست دخترش می‌گردد. در طی تحقیقات روی یکی از آزمایشات درک، موجود خارجی ونوم وارد بدن ادی شده و او ناگهان ابر قدرت می‌شود و شانس این را پیدا می‌کند به هرچه می‌خواهد دست یابد‌. ونوم تاریک، غیرقابل پیش‌بینی و پر از خشم ادی را در شرایطی قرار می‌دهد که سعی دارد توانایی‌های خطرناک خود را کنترل کند. در حالی که ادی و ونوم برای دست یافتن به چیزی که دنبالش هستند به هم احتیاج دارند، بیشتر و بیشتر باهم یکی می‌شوند، کجا ادی به پایان می‌رسد و ونوم می‌شود؟

ونوم را روبن فلیچر (Ruben Fleischer) کارگردانی کرده و جف پینکر (Jeff Pinker) و اسکات رزنبرگ (Scott Rosenberg) و کلی مارسل (Kelly Marcel) فیلم‌نامه را براساس داستان پینکر و رزنبرگ نوشته‌اند. آوی آراد (Avi Arad)، مت تولمچ (Matt Tolmach) و امی پاسکال (Amy Pascal) این فیلم را تولید کرده‌اند. دیوید هاوس‌هولتر (David Hauseholter)، استن لی (Stan Lee)، کلی مارسل (Kelly Marcel)، تام هاردی (Tom Hardy)، استن لی، چنگ و هاوارد چن تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. اسکات هیز (Scott Haze) و رید اسکات (Reid Scott) نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

ونوم پنجم اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر) اکران می‌شود.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.