همکاری الیزابت بنکس با کمپانی فاکس برای ساخت مجموعه کمدی Patty’s Auto

27 September 2018 - 15:30

بنابر گزارش پایگاه خبری Deadline (ددلاین)، کمپانی فاکس درحال‌حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت پروژه‌ای تحت عنوان Patty’s Auto است. این مجموعه توسط بازیگر نامزد جایزه امی، الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) و با همکاری مکس هندلمن (Max Handelman) و دارلن هانت (Darlene Hunt) ساخته می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

Patty’s Auto بر اساس کتابی به نام Girls Auto Clinic نوشته‌ی پاتریس بنکس (Patrice Banks) ساخته خواهد شد که بر ماجراهای یک مغازه تعمیرات خودرو در پنسیلوانیا که تمامی مکانیک‌های آن زن هستند، تمرکز دارد. در مرکز این داستان پتی (Patty) قرار دارد و زنان کاربلدی که برای او کار می‌کنند. نویسنده فیلمنامه این مجموعه نیز دارلن هانت است که در کنار بنکس و هندلمن، تهیه‌کننده اجرایی این پروژه نیز می‌باشد. بنکس همچنین مشاور تهیه‌کننده این برنامه می‌باشد.

بنکس را بیشتر به سبب نقش‌آفرینی‌اش در فرانچایز کمدی/ موزیکال Pitch Perfect (آوازخوان حرفه‌ای) می‌شناسیم که فیلم دوم فرانچایز را نیز خودش کارگردانی کرد. همچنین او در سه‌گانه علمی/ تخیلی The Hunger Games (عطش مبارزه) در کنار بازیگرانی چون جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، جاش هاچرسون (Josh Hutcherson) و لیام همسورث (Liam Hemsworth) حضور داشت. بنکس درحال‌حاضر در پروژه‌های دیگری نیز مشغول به فعالیت است، از جمله ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) که علاوه بر بازیگری، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده خودش است و قرار است در سپتامبر ۲۰۱۹ به نمایش درآید و البته فیلم Queen for a Day که در این پروژه‌ی کمپانی پارامونت پلیرز نیز بازیگر و تهیه‌کننده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.