مشخص شدن بازیگران دو نقش کلیدی در فیلم Birds of Prey

27 September 2018 - 19:30

پس از زمزمه‌های هفته گذشته در مورد بازیگران در نظر گرفته شده برای برخی از نقش‌های کلیدی فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری)، اکنون پایگاه خبری Deadline (ددلاین) گزارش می‌دهد که بازیگر فیلم Fargo (فارگو)، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) و بازیگر فیلم Underground (زیرزمین)، جورنی اسمولت-بل (Jurnee Smollett-Bell)، به ترتیب برای ایفای نقش‌های شکارچی (Huntress) و قناری سیاه (Black Canary) در این پروژه انتخاب شده‌اند. این فیلم ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر که بسیاری منتظر نمایش آنند، در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) اکران می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

در اولین حضور، هلنا وین (Helena Wayne) ملقب به شکارچی، دختر بتمن و زن گربه‌ای (Catwoman) بود. در طول دهه ۸۰ میلادی، شخصیت شکارچی به عنوان هلنا برتینلی (Helena Bertinelli)، دختر سردسته‌ی جنایتکاران تصویرسازی شد. هلنا پس از مرگ خانواده‌اش به طرزی بی‌رحمانه خوی وحشیانه گرفت.

درهمین‌حال، کاراکتر قناری سیاه در ابتدا قدرت خاصی نداشت اما در داستان‌های بعدی به عنوان هنرمند هنرهای رزمی در سطح جهانی شناخته شد و به قدرتی ماورایی تحت عنوان گریه قناری (canary cry) مجهز گردید.

در امتداد فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) و در سال ۲۰۱۶، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که در حال توسعه پروژه‌ای به همراه مارگو رابی به عنوان هارلی کویین (Harley Quinn) شرور و تعداد دیگری از کاراکترهای زن دنیای DC همچون بت‌گرل (Batgirl) می‌باشد. کریستینا هادسون (Christina Hodson)، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل‌بی) وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را عهده‌دار شده است؛ کسی که اخیرا اعلام شد پس از کناره‌گیری جاس ویدون (Joss Whedon) از نوشتن فیلمنامه فیلم انفرادی کاراکتر Batgirl، نویسندگی آن پروژه را نیز بر عهده گرفته است.

رابی که در تحقیقات گسترده‌اش برای ایفای نقش هارلی کویین با کاراکترهای زن زیادی از دنیای DC آشنا شده بود، خودش پرچمدار پروژه Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) گردید. تولید این فیلم به عنوان فیلمی که قرار است کاراکتر مشهور هارلی کویین را بار دیگر در آن ببینیم، در اواخر سال جاری یا اوایل سال ۲۰۱۹ کلید می‌خورد. ساخت دنباله فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) به کارگردانی گاوین اوکانر (Gavin O’Connor) نیز به طور فعال در حال پیگیری است اما خبری از روند ساخت فیلم Harley Quinn Vs The Joker (هارلی کویین در برابر جوکر) به کارگردانی گلن فیکارا (Glenn Ficarra) و جان ریکوآ (John Requa) و سریال Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) در دست نیست.

از دیگر ابرقهرمانان زن دنیای DC که در فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) حضور خواهند داشت می توان به Black Canary، Huntress، Catwoman، Hawkgirl، Power Girl، Poison Ivy، Vixen و Katana اشاره نمود. جالب است بدانید که بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ نیز سریالی ۱۳ اپیزودی به همین نام از شبکه تلویزیونی کمپانی برادران وارنر پخش می‌شد که بازیگران آن عبارت بودند از: اشلی اسکات (Ashley Scott) در نقش Huntress، دینا مایر (Dina Meyer) در نقش Batgirl، ایان ابرکرومبی (Ian Abercrombie) در نقش آلفرد پنی‌وورث (Alfred Pennyworth) و میا سارا (Mia Sara) در نقش هارلی کویین.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.