پوستر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شد

27 September 2018 - 21:15

کمپانی ۲۰th Century Fox سرانجام همراه با انتشار تریلری از فیلم X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: دارک فونیکس»، پوستری را هم از آن منتشر کرد. شما می‌توانید این پوستر را در ادامه خبر مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم ده سال پس از فیلم X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آپوکالیپس» روایت می‌شود. زمانی که مردان ایکس به قهرمانان ملی تبدیل شده‌اند و برای ماموریت به جایی فرستاده می‌شوند که در آن همه چیز به سرعت تغییر می‌کند و خیلی زود وارد یک جنگ می‌شوند.

جنیفر لارنس «Jennifer Lawrence» در نقش میستیک، نیکولاس هولت «Nicholas Hoult» در نقش بیست، الکساندرا شیپ «Alexandra Shipp» در نقش استورم، تای شرایدن «Tye Sheridan» در نقش سایکلاپس، کدی اسمیت-مک‌فی «Kodi Smit-McPhee» در نقش نایت‌کراولر، سوفی ترنر «Sophie Turner» در نقش جین گری و ایوان پیترز «Evan Peters» در نقش کوئیک سیلور، تیم بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix را تشکیل می‌دهند. چندی پیش لمار جانسون «Lamar Johnson» برای نقش‌آفرینی در یک نقش نامعلوم به تیم بازیگران این فیلم پیوست و همچنین گفته می‌شود که دزلر نقش مهمی را درون این فیلم ایفا می‌کند.

سیمون کینبرگ «Simon Kinberg» این فیلم را نویسندگی و کارگردانی می‌کند و X-Men: Dark Phoenix اولین تجربه کارگردانی او خواهد بود. لارن شولر «Lauren Shuler» و دانر و هاچ پارکر «Donner And Hutch Parker» تیم تهیه‌کنندگی این فیلم را تشکیل می‌دهند.

X-Men: Dark Phoenix در فوریه ۲۰۱۹ «بهمن ۹۷» بر روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.