تصویری از فصل سوم Outlander به همراه اطلاعاتی جدید از آن منتشر شد

9 September 2016 - 09:00

اگرچه Starz مانند HBO و Showtime سریال‌های درام‌ بزرگی ندارد، ولی این شبکه پرمیوم کابلی تولیدات قابل قبول و محبوبی را در طول زمان عرضه کرده‌است، مانند سریال‌های Power و Black Sails و همچنین کمدی ترسناک Ash vs Evil Dead. با این وجود، یکی از مشهورترین سریال‌های این شبکه که نامزد دریافت جایزه Emmy نیز شده‌است، ساخته رونالد دی مور (Ronald D.Moore) یعنی Outlander است که با اقتباس از رمان فانتزی دیانا گابلدون (Diana Gabaldon) با همین نام ساخته شده‌است. فصل اول این سریال رخدادهای کتاب اول این رمان را شامل می‌شود، در حالی که فصل دوم، اتفاقات سریال را در دنباله دوم این سری رمان‌ها با عنوان Dragonfly in Amber «سنجاقک در کهربا» دنبال کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی این سریال برای سومین سال پیاپی به تلویزون بازگردد، اتفاقات فصل سوم را درست از همانجا که در فصل دوم متوقف شد روایت می‌کند، جایی که شخصیت کلیر رندال فریزر با بازی کیتریونا بالفه (Caitriona Balfe) در خانه خود در زمان قرن بیستم است، در حالی که همسرش جیمی فریزر با بازی سم هیوگان (Sam Heughan) هنوز در قرن هجدهم باقی مانده‌است. فصل سوم از دنباله سوم کتاب‌های گابلدون با نام Voyager اقتباس خواهد گرفت. برای مدتی است که تولید این فصل از سریال Outlander شروع شده‌است.

به مناسبت شروع تولید فصل جدید، شبکه Starz تصویر جدیدی از صحنه فیلم‌برداری را به اشتراک گذاشته است که در آن شخصیت هیوگان را می‌بینیم که در نقش خود به عنوان یک اسکاتلندی پشت کوه نشین فرو رفته است، به علاوه می‌توانیم شاهد خلاصه اتفاقات فصل سوم نیز باشیم. در زیر می‌توانید این عکس وخلاصه منتشر شده را ببینید:

Outlander Season 3

کتاب سوم اتفاقات را درست از جایی شروع می‌کند که کلیر با استفاده از سنگ‌ها به زندگی خود در سال ۱۹۴۸ باز می‌گردد. حال که حامله است، او باید خود را برای رویارویی با اتفاقات حاصل از حضور دوباره‌اش و تاثیر آن بر روی ازدواج اولش با فرانک با بازی توبایاس منزیز (Tobias Menzies)، آماده کند. همزمان در قرن هجدهم، جیمی تحت تاثیر پیامدهای ناشی از حضور بد یمنش در نبرد تاریخی Culloden و از دست دادن کلیر قرار خواهد گرفت. با گذر زمان، جیمی و کلیر تلاش کردند تا جایی که بتوانند جدا از یکدیگر زندگی کنند، که هرکدام توسط رویای عشق اول از دست رفته‌شان در عذاب هستند. بارقه امید احتمال بازگشت به کنار جیمی در گذشته، نفس تازه‌ای را در جسم کلیر دمیده است، به همراه تردید. جدا از هم در مکان و زمان، کلیر و جیمی باید بتوانند راهی را برای بازگشت به کنار همدیگر پیدا کنند. مثل همیشه، دشواری، رمز و راز و ماجراجویی در مسیر رسیدنشان به یکدیگر منتظر آنهاست. و این سوال باقی می‌ماند: وقتی آنها همدیگر را دوباره پیدا کنند، آیا همان آدم‌های سابقی خواهند بود که در کنار سنگ‌های ایستاده، از همدیگر جدا شدند؟ بعد از گذشت آن همه سال؟

همانند فصل دوم، فصل سوم نیز به نظر داستان را از دو جهت دنبال خواهد کرد، نمایش اتفاقات بعد از نبرد Culloden و ادامه سفر کلیر و دخترش، بریانا با بازی سوفی اسکلتون (Sophie Skelton) به اسکاتلند که در انتهای آن متوجه می‌شوند که جیمی هنوز زنده‌است. به علاوه، همانطور که فصل دوم شخصیت‌های محبوبی از کتاب مانند بریانا و راجر ویکفیلد با بازی ریچارد رانکین (Richard Rankin) را معرفی کرد، EW اخیر در گزارشی اعلام کرد که فصل سوم نیز این روند را ادامه داده و شخصیت لرد جان گری را بازی بازی هنرمند استرالیایی دیوید بری (David Berry)، معرفی خواهد کرد.

البته، همانطور که طرفداران کتاب اطلاع دارند، کتاب Voyager بر خلاف دو کتاب قبلی که عمدتا در کشور اسکاتلند جریان داشتند، محدوده جغرافیایی بیشتری را برای بیان داستانش پوشش می‌دهد. با این وجود این گستره وسیع جغرافیایی که اروپا، آمریکا و جاماییکا را شامل می‌شود و دارای سکانس‌های زیادی در کشتی است، باعث می‌شود که فاصله بین فصل دوم و سوم بیشتر شود. شبکه Starz هنوز تاریخ مشخصی را برای پخش فصل سوم اعلام نکرده‌است، ولی با تایید شدن فصل چهارم سریال، طرفداران می‌توانند با خیال آسوده به این موضوع فکر کنند که فاصله زیادی تا اتمام اتفاقات هیجان انگیز بین کلیر و جیمی دارند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.